Miksei ole voimakasta ihastumisen tunnetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen alkanut treffailla kiinnostavaa ihmistä, jonka kanssa synkkaa hyvin, on hauskaa, on vahva seksuaalinen vetovoima ja hän on minusta tosi hyvännäköinen. Odotan aina tapaamisia. Seksiä on ehtinyt olla vain pari kertaa, mutta se toimi. Kuitenkaan en tunne samanlaista valtavaa, pään sekoittavaa ihastusta mitä joskus olen tuntenut joitain kohtaan. Saattaako sellainen vielä tulla, vai jääkö oma ihastus laimeaksi - ja tarkoittaako se nyt sitten sitä, että suhteella ei pitemmän päälle ole tulevaisuutta? Kuinka nopeasti sellainen vahva, kaiken sekoittava ihastuminen pitäisi tulla?

Ja miten helposti niitä muille tulee? Itselleni sellaiset ovat tosi harvinaisia.

Mulla lakkasi tulemasta tuollaisia tunteita, kun aloin popsia e-pillereitä. IHme homma. Lopetin ja taas ihan normaali minä. Syötkö jotain lääkkeitä, masennus tms.? Tai hormonaalinen ehkäisy muuttunut? Tai kemiat ei sitten vaan kohtaa...

Mulla lakkasi tulemasta tuollaisia tunteita, kun aloin popsia e-pillereitä. IHme homma. Lopetin ja taas ihan normaali minä. Syötkö jotain lääkkeitä, masennus tms.? Tai hormonaalinen ehkäisy muuttunut? Tai kemiat ei sitten vaan kohtaa...

Ei ole lääkitystä eikä e-pillereitä. Ja siis koen kyllä, että on kemiaa - seksuaalisesti ja synkkaa myös muuten. Mutta ei ole sellaista hullaantumista tai huumaa, mitä esim. vuosi sitten oli kun ihastuin yhteen ihmiseen - jonka kanssa ei sitten tullut mitään, kuitenkaan.

Yhteistyössä