Miksei paino laske?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihiksella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihiksella

Vieras
Viime viikon maanantaina alotin laihduttamaan ja tänään taas punnitsin itseni. Paino täysin sama. Oli tosi pettymys!

Kasvoista jotenkin huomaan turvotuksen vähentyneen ja kuulemma takki näytti vyötäröltä väljemmältä mutta eipä se vaa'alla näy.

Ruokavalio meni ihan uusiksi. Vaalea leipä korvautui tummalla, pääruoat terveellisempiä ja kasvisten osuus lisääntynyt. Sokerit kokonaan pois.

Sen huomasin tossa viikon puolivälissä että maha on kovalla. Joka päivä ei ole edes toiminut. Ihmettelen, koska kuitua ja vettä olen nauttinut runsaasti. Välipalana ollut ananasta entisten nakkien sijaan.

No, joka tapauksessa jatkan mutta koska se näkyy vaa'alla? Mun pitäisi laihtua 5kg että mahtuisin normaalipainon indeksiin just ja just. Joku 7-10kg olisi tavoitteena kesään mennessä.

mulla on maha pienentyny aivan sairaan paljon, mut paino ei ollu tippunu viimeviikkoon ollekaan. hieman se harmitti, mutta ei sinänsä haittaa, koska sen näkee ihan selvästi.

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Kerro mitä olet syönyt

Aamu-, ja iltapalana ruisleipää ilman rasvaa. Päällisenä kevytjuustoa, kinkkua, kurkkua. Sokeriton kahvi.

Pääruoat kaalia, täysjyväriisistä risottoa, uunilohta, hiukan perunamuussia. Lisäkkeenä joko tuoresalaattia tai porkkana-kukkakaali-parsakaalisekoitusta.

Välipalana kurkkua tai ananasta, välillä rasvatonta piimää.

Runsaasti vettä.

Annoskoot melkein puolet pienempiä kuin ennen ja turhat välipalat ja suola-, ja rasvapommit pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Kerro mitä olet syönyt

Aamu-, ja iltapalana ruisleipää ilman rasvaa. Päällisenä kevytjuustoa, kinkkua, kurkkua. Sokeriton kahvi.

Pääruoat kaalia, täysjyväriisistä risottoa, uunilohta, hiukan perunamuussia. Lisäkkeenä joko tuoresalaattia tai porkkana-kukkakaali-parsakaalisekoitusta.

Välipalana kurkkua tai ananasta, välillä rasvatonta piimää.

Runsaasti vettä.

Annoskoot melkein puolet pienempiä kuin ennen ja turhat välipalat ja suola-, ja rasvapommit pois.

Olen huomannut että suunnilleen kaikki aina mainitsee tuon ilman rasvaa. Mutta kun ihminen tarvitsee rasvaakin! Suosittelen esim Beceliä leivän päälle. Ja pitää muutenkin syödä tarpeeksi.

Heti ollaan ihan naama väärinpäin, jos monen vuoden aikana kerätyt liikakilot eivät VIIKON kuluessa lähde vielä mihinkään... Laihduta yhtä kauan kuin olet lihottanutkin, niin voi tulokset jossain vaiheessa alkaa näkyä.

Alkuperäinen kirjoittaja laiha:
lopeta syöminen kokonaan.. niin johan putoaa.. siis ihan minimiin annokset ja siihen nälkään tottuu :D

Ja millähän sitä sitten jaksaisi lapsen kanssa touhuta??? Itselläni aamulla jo pyörryttää, pakko saada leipää ja syödä muutenkin 3-4 tunnin välein. Illalla sitten kärsin vähän nälästä.

No, olin tavoitepainossani 2,5 vuotta sitten ja tässä välissä oli rankka raskaus.

lopeta syöminen kokonaan.. niin johan putoaa.. siis ihan minimiin annokset ja siihen nälkään tottuu :D

Ja millähän sitä sitten jaksaisi lapsen kanssa touhuta??? Itselläni aamulla jo pyörryttää, pakko saada leipää ja syödä muutenkin 3-4 tunnin välein. Illalla sitten kärsin vähän nälästä.

No, olin tavoitepainossani 2,5 vuotta sitten ja tässä välissä oli rankka raskaus.

Siinähän sen sanoit siis syyn. Kärsit nälästä ja elimistö menee säästöliekille. Ei tuu paskaa, eikäpaino laske, kun keräät varastoja nälkäkausia varten.

Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:

Siinähän sen sanoit siis syyn. Kärsit nälästä ja elimistö menee säästöliekille. Ei tuu paskaa, eikäpaino laske, kun keräät varastoja nälkäkausia varten.

Toiset sanoo että laihtuu kun ei syö paljoo ja mulla se ei toimi. Oon kuvitellu että iltasyöminen lihottaa. Päivällä mä tarvitsen energiaa ja on pakko syödä. Niin että pitääkö tässä siis vetää rasvaa että suoli toimii ja kuvitella että siten laihdun?

Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:

Toiset sanoo että laihtuu kun ei syö paljoo ja mulla se ei toimi. Oon kuvitellu että iltasyöminen lihottaa. Päivällä mä tarvitsen energiaa ja on pakko syödä. Niin että pitääkö tässä siis vetää rasvaa että suoli toimii ja kuvitella että siten laihdun?

Ei iltasyöminen sinänsä lihota jos päivän kalorit pysyy kurissa. Vai luuletko että elimistö ajattelee että hei, toi syö illalla, tästäpä rapsahtaa tuplakalorit. Ei kaloreita mistään tyhjästä tule.
Mutta vakavasti puhuen, jos elää päiväpainotteisesti, toki silloin pitää myös syödä eniten eli aamiainen ja lounas päivän isoimmat ateriat. Sun aamiainenkin on aika niukka. Ja edelleen sitä rasvaa. Siis pehmeää rasvaa jota saa mm. Becelistä, maapähkinöistä, oliiviöljystä.

No jopas olikin fiksu neuvo. Ne kilot tulevat ryminällä takaisin, kun alkaisi syömään taas normaalisti.

Liity ap kiloklubiin ja noudata niitä vajeita. On totta, että laihdutus ei välttämättä lähde heti sujumaan. Kärsivällisyyttä se laihdutus vaatii :)

Päivittäiset kalorit on mulla 800-1200 kcal. Laskin jostain että maksimissaan 1500 kcal saisi syödä jotta laihtuu ja 1700 kcal pysyn samassa painossa.

800 on aivan liian vähän, ei ihme ettet laihdu.
Mä syön päivittäin noin 1700 kaloria ja laihdun silti. Mitat 171/75.
Ja Kiloklubissa laihdutan. Liity sinäkin niin näet paljonko pitää ja kannattaa syödä.

Päivittäiset kalorit on mulla 800-1200 kcal. Laskin jostain että maksimissaan 1500 kcal saisi syödä jotta laihtuu ja 1700 kcal pysyn samassa painossa.

Ehdottomasti kiloklubiin. 800 kaloria on tosiaan aivan liian vähän.

Syö Kunnolla!
Syö puuroa leselisällä.. jaksat yllättävän pitkään ilman leipää ja muita.
Juo ja juo lisää vettä, ja ota napostelua varten porkkanaa..

Ananas purkista ei oo niin terveellistä kun luulis, sokeriliemessä lilluu. Eriasia jos syöt ihan ananasananasta.

Ja liiku. Puolentunnin lenkki pari kertaa viikossa jos mahdollista niin lähtee aineenvaihduta toimintaan :)

- säästöliekki
- ummetus
-alkushokki

onko kiloja sama eli voisiko kyse olla tiivistymisestä, onko farkkujen vyötärö löysä? Lihas painaa enemmän kuin läski ;) Mä saan painaa vaikka mitä jos mahdun kokoon 38 :D

800kcal dieetilläkin laihtuu kyllä. säästöliekki on siinä mielessä urbaani legenda että jossain vaiheessa paino alkaa kyllä nälkäkuurillakin tippumaan. terveellistä se ei missään nimessä ole, kenellekään, ikinä.

Worldwide hedge deposit tactics are since varied because the places through which they originate. Frequently, it could be helpful undertake a manager that is intimately familiar with a variety of global localities, because this will assure a goal evaluation in the potential challenges required. It is very important note that personal tools overseas could be the identical or even like the kinds of tools for sale in your current state involving beginning, however regulations may be very distinct. You simply must use a deposit supervisor who is familiar with the actual legal guidelines as they refer to every single surrounding area, along with who can make certain adherence to be able to these legislation. http://www.youtube.com/watch?v=sjwb2q95D-g Hess http://www.youtube.com/watch?v=D1kyPcQU3YQ E-commerce accustomed to demand personalized stability vouchers along with pricey interfaces. Currently although, more and more internet hosting products and services have become offered to electronic storefronts thus just tiny online encounter should be applied on the organizations. Some internet hosting solutions are usually Bing! As well as auction web sites. Together may possibly view with these kind of web hosting products and services, instruments necessary for the web look (like check programs along with looking carts) are already inbuilt, thus doing away with the position regarding redesigning your website. Beyond just the purchasing carts, these types of tools include supply along with product sales fire wood. Check techniques conversely incorporate choices for often charge card transactions or maybe income.

Yhteistyössä