Miksei se soita!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap. in love
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap. in love

Vieras
Olin perjantaina baarissa ja törmäsin siellä sattumalta yhteen mieheen, jonka työpaikalla käyn aina silloin tällöin viikon-parein välin, ja meillä on ollut silmäpeliä ja pientä flirttiä jo useamman kuukauden ajan.

Kyseisessä kuppilassa tuli siis valomerkki ja seisoskeltiin siinä kaverin kanssa pihalla kun huomasin tämän miehen, ja kun lähettiin jatkamaan toiseen baariin, niin lähti perään (kaverini mukaan suorastaan juoksi perään :D).

Tuli sitten meidän kanssa siihen toiseen baariin, ei siellä jutellut mitään, ennen kuin sit tuli illan viimeinen hidas, tanssittiin se yhdessä ja pussailuks meni ym.

Sen jälkeen baari siis meni kiinni, me seistiin baarin ulkopuolella ainakin puol tuntia ja juteltiin ja pussailtiin ym. Mies kysyi mitkä mun lauantain suunnitelmat oli ja kerto aikovansa tehdä jotain kavereittensa kanssa ja pyysi mua mukaan. Sanoi että lisää mut Facebookissa kaveriks ja ilmoittaa siellä mihin aikaan. Mä kysyin että eiköhän puhelin olis kätevämpi, mies sitten otti mun puhelinnumeron (mä en sen numeroa).

Ei kuitenkaan soittanut. Facebookissa ei oo lisännyt kaveriksi. Mä en nyt yhtään ymmärrä että mikä sille tuli?? Monta kuukautta on flirttailtu ja nyt mies teki aloitteen tuolla baarissa. Myöskin oma-aloitteisesti kysyi mun seuraavan päivän suunnitelmia ja pyysi mukaan, mä en todellakaan yrittänyt väkisin tunkea mukaan!

Onks sillä nyt kuitenkin oikeesti joku tyttöystävä olemassa, vai mitäs kummaa tää oli? Harmittaa...

Kyllä nyt kärsivällisyys on koetuksella. Et voi koskaan tietää miksi on estynyt. Voi olla sairas tai ihan mitä tahansa. Sinuna odottelisin vaan ihan rauhassa. Suhde syntyy jos on syntyäkseen. Ei sitä väkisin tehdä.

Niinpä kai sit... Mä kun kuvittelin että se vähän tykkäis musta kun on niin kauan jo ollut silmäpeliäkin. Ja en ole mikään suohirviö tms., että se olisi selvinpäin seuraavana aamuna tajunnut pussailleensa jonkun hirveän mörön näköisen otuksen kanssa :)

Ja ens viikolla pitää ainakin kahtena päivänä mennä käymään kyseisen tyypin työpaikalla, jos se on työvuorossa niin miten mä oikein käyttäydyn?? Moikkaan ihan niin ku ennenkin niin kuin ei olis mitään tapahtunu, vai pysähdyn juttelemaan jotain?

Äh, pitikin mennä ihastumaan!!

Nimenomaan moikkaat kuin ei mitään olisi tapahtunut ja kysäiset ehkä ohi mennen jotain keveää.

Monesti mulla on ollut sama tilanne, ja jälkeen päin selvinnyt, että tuli jokin yllättävä meno joten se siirsi yhteydenottoa. Naiset haluavat treffata heti, miehet sitten kun on treffattu ensin omia kavereitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Hani...

http://www.youtube.com/watch?v=0IeXqvFR6HI

Eipä kai sitten, vaikka meillä oli kyl aika kuumaa sillon yöllä... Samaan osoitteeseen ei lähdetty yöks koska mies sanoi olleensa niin monena päivänä nyt viihteellä että oli pakko päästä nukkumaan välillä. Voihan tietty olla että oli tekosyykin, mut kyllä se vähän tuntu painiskelevan itsensä kanssa, että pyytäiskö mua yöks vai ei.

Musta tuntuu itse asiassa siltä että se kyllä tykkäis musta, mutta luulen että sillä voi olla joku tyttöystävä jo olemassakin... Oon kerran nähnyt sen kaupungilla yhden tytön kanssa kävelemässä, en toki tiedä oliko tyttöystävä, mutta on se ainakin mahdollista. Moikkas kyllä silloinkin mua ihan reilusti.

Mut jospa rupes aamulla sit omatunto kolkuttamana, ja yölläkin oli viel sen verran järki päässä ettei uskaltanut mua yöks ottaa kotiinsa vaik pussailu onnistuikin...

Siks, et mt on just tuollaisia.

Ne muistavat naisen olemassaolon parin oluen jälkeen. Tai sit vasta muutaman. Tai pahimmassa tapauksessa niitä puheluja alkaa tulla sit valomerkin jälkeen. (kokemusta on)

Ja kiirettä ne eivät pidä...

Eli rauhassa vaan, kyllä se siitä vielä.

Kai se on sit vaan odoteltava. Muuta mahdollisuutta ei taida olla, sillä itse en kyllä miehelle soita tai Facebookissa lisää kaveriksi, kyllä se pallo on nyt hänellä kun on mun numeronkin ottanut :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap. in love:
Kai se on sit vaan odoteltava. Muuta mahdollisuutta ei taida olla, sillä itse en kyllä miehelle soita tai Facebookissa lisää kaveriksi, kyllä se pallo on nyt hänellä kun on mun numeronkin ottanut :)

Oikea asenne :D Kyllä se vielä yhteyttä ottaa. Ja kyllähän sie aika paljon pystyt lukemaan sen reaktiostakin kun näät sen seuraavan kerran...

Jos ei se soita, niin ei se välitä. Se on jo moneen kertaan todettu, että jos joku oikeesti kiinnostaa, niin kyllä mies ottaa yhteyttä.

JOS sitä ei kiinnosta kuin hiukan ja humalassa, niin sä olet sen mielestä ihankiva, eli tuskin suhun koskaan kunnolla ja oikeasti sitoutuis.

Mullakin on nainen tai kaks, joiden kanssa mä vietän aikaa kun olen viihteellä, ja toisinaan jään aamuun asti, mutta ei tulis mieleenkään mikään muu. Flirtti on aina kivaa ja piristävää, mutta ei sen tartte mitään vakavaa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja millon tulee??:
Pakko muuten nähä tuo leffa.. vaikutti hyvältä ja siinä on ah, niin ihana ben affleck :)

Se traileri tais olla parin vuoden takaa. Eli on jo DVD:lläkin, mitä ilmeisimmin.

ai, pitääpä lähteä kattoon jos se jostain löytyis. jee. :)

Alkuperäinen kirjoittaja millon tulee??:
Pakko muuten nähä tuo leffa.. vaikutti hyvältä ja siinä on ah, niin ihana ben affleck :)

Se traileri tais olla parin vuoden takaa. Eli on jo DVD:lläkin, mitä ilmeisimmin.

Ja pyörii tällä hetkellä Canal+:lla! Oli ihan hyvä leffa, katsoin sen juuri pari viikkoa sitten =)

Yhteistyössä