X
xxx
Vieras
Olen raskaana ja vauva uhkaa syntyä ennenaikaisesti. Pariviikkoa pitäisi saada vielä masussa pysymään. Sen jälkeen luultavasti tehdään sektio.
Kaverit ja sukulaiset kyselee vointia ja voivottelee tilannetta. Ja sitten kyselevät että saatko mitään apua kotiin?
Kiva että ovat edes hengessä mukana mutta olisi ihana jos edes joku tarjoaisi myös sitä apua eikä vain kyselisi että auttaako kukaan.
Ymmärrän kyllä että ihmisillä on omakin elämä eikä kukaa kerkiä täyspäiväiseksi avuksi.
Mutta veisi edes hetkeksi lapset ulos, kävisi imuroimassa meillä tms.
Eikä vain kyselisi että auttaahan joku teitä. Ilman että kuitenkaan kukaan itse tarjoaisi apua.
Kiitos että sain purkautua, pärjätäänhän me itsekkin kun on pakko.
Kaverit ja sukulaiset kyselee vointia ja voivottelee tilannetta. Ja sitten kyselevät että saatko mitään apua kotiin?
Kiva että ovat edes hengessä mukana mutta olisi ihana jos edes joku tarjoaisi myös sitä apua eikä vain kyselisi että auttaako kukaan.
Ymmärrän kyllä että ihmisillä on omakin elämä eikä kukaa kerkiä täyspäiväiseksi avuksi.
Mutta veisi edes hetkeksi lapset ulos, kävisi imuroimassa meillä tms.
Eikä vain kyselisi että auttaahan joku teitä. Ilman että kuitenkaan kukaan itse tarjoaisi apua.
Kiitos että sain purkautua, pärjätäänhän me itsekkin kun on pakko.