J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sori mutta eikö tuo omien myyntikohteiden mainostaminen ole kielletty täällä? Muista keskusteluista bongattu vain sellaista.
No niin, taas se huomattiin että yrittää vippaskonstein saada kamansa myytä, olisiko ihan reilua jos laitettaisiin jäähylle toukokuun loppuun? Mä puhusiin asian puolesta.
No tuosta värikkyydestä. Mun mielestä värikäs pitäisi sisällään kirkkaita värejä, punaista, oranssia, keltaista ja vihreää.
Mun mielipide taas niistä kengistä on että älä laita. Koko menee harvoin nappiin.
Ne paketit mitä itse olen huutanut ja joissa on ollut kengät mukana niin on jäänyt kengät käyttämättä kun ovat olleen järjestään liian pieniä.
Muut vaatteet ollut kyllä käyttökelpoisia joten ei sinällään ole haitannut.
Öö...mun mielestä ei ollu kovin hienoja tai erityisen hyväkuntoisia vaatteita. ehkä 50senttiä-1 euro/vaate myisin kirpparilla. En pukisi poikaani (käyttää nyt just tuota 92cm kokoa) oikeastaan yhteenkään noista vaatteista. Ja muuten...niistä näkyy että on kuivattu rummussa. Levähtäneen ja nukkasen näkösiä.
PIKKUMIEHEN VÄRIKÄS VAATEPAKETTI KOKO 86-92 20.00 € - Poikien vaatepaketit - Vaatetus - Huuto.net (avoin)
Kuvat ovat pieniä ja ne pitää klikata suuremmiksi, mutta aijaan ekasta linkistä tulee tuon kokoiset kuvat, en viitsi isoja laittaa koska ne olisivat sitten aivan valtavia.
Eilen illalla salaman kanssa kuvatut kuvat ovat hämäriä, mutta kuvasin ne tänään sinne loppuun uudelleen, jossa värit tulevat paremmin esille.
Vaatteet eivät ole ryppyisiä, ja viat ja kulumat olen kertonut.
En viitsisi tuon halvemmallakaan myydä, mielestäni hinta ei ole paha, vai onko? Tuolla on ihan pari kertaa käytettyjä joukossa, yhdet käyttämättömät housutkin, ja kaikki vaatteet ovat olleet käytössä korkeintaan 3-4 kk, kun tuo poika kasvaa niin nopeasti.
Ihmetyttää vaan, kun yli 200 on katsonut, muttei ole huutoja, ja tuolla on samankokoisia paketteja kalliimmalla, joissa on huutoja.
Missä voisi olla vika, onko tarjontaa vain liikaa?
Naistenvaatepaketit joita olen myynyt, saivat ihan samantien monta huutoa, vaikka kuvat olivat saman kokoisia ja yhtä hämäriä.