Miksei vaatepakettini mene kaupaksi? *linkki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun otsikossa mainitaan sana "värikäs" olettaisi sieltä löytävän niitä värikkäitä joita ei minun mielestäni tuossa paketissa juurikaan ollut. Sekä on aika pieni paketti jossa on hieman tylsiä perusvaatetta ja ainoa vähän mielenkiintoinen on tuo Popin paita, eli hinta/postarit ovat vähän niin ja näin. Lisäksi noi pikkukuvat, ei niitä jaksa klikata isommiksi.

No tsemppiä kuitenkin huutoon, toivottavasti saat paketin myytyä hyvin :)

No niin, taas se huomattiin että yrittää vippaskonstein saada kamansa myytä, olisiko ihan reilua jos laitettaisiin jäähylle toukokuun loppuun? Mä puhusiin asian puolesta.

Munkin mielestä kuvat on tunkkaisen näköisiä, vaatteet vaikuttaa aika kuluneilta ja nuhjaisilta. Silloin tuo lähtöhinta on jo aika korkea. voi olla, että vimppana päivänä joku käy huutamssa, joku joka pääsee noutamaan. Postimaksujen kanssa tulee liian kalliiksi. Osasta noista en maksaisi kirpparilla mitään. Euron keskihinta on jo aika paljon noille, plus postarit.

[QUOTE="Lellu";23369745]Ja lisäisin vielä, ettei tuo paketti ole kyllä millään ilveellä "värikäs"! Ehkä ne 200 kurkkaajaa ovat todellakin halunneet oikeasti värikästä pakettia ja ovat kohteen nähtyään pettyneet ja luonnollisesti jättäneet huutamatta. Muuttaisin kohteen kuvausta ja laita uudet kuvat.[/QUOTE]
Eihän sitä kohteen kuvausta voi jälkikäteen muuttaa vai voiko?

Kiitos vinkeistä, taidan kokeilla laittaa muutaman kirkkaan värisen vaatteen vielä mukaan, ja sitten poistaa myynnistä jos ei tule huutoja vieläkään.

Tuossa paketissa ei ole kuin Liandlon paita, jonka kelpuuttaisin ja vaikka se nyt yksinkin maksaa yli 20e uutena,en silti huutaisi pakettiasi. Loput vaatteet ei vaan kiinnosta ja ovat tylsiä!!
Sorry.

No tuosta värikkyydestä. Mun mielestä värikäs pitäisi sisällään kirkkaita värejä, punaista, oranssia, keltaista ja vihreää.

Mun mielipide taas niistä kengistä on että älä laita. Koko menee harvoin nappiin.
Ne paketit mitä itse olen huutanut ja joissa on ollut kengät mukana niin on jäänyt kengät käyttämättä kun ovat olleen järjestään liian pieniä.
Muut vaatteet ollut kyllä käyttökelpoisia joten ei sinällään ole haitannut.

Minusta tämä on ihan värikästä
7698083.jpg

No niin, taas se huomattiin että yrittää vippaskonstein saada kamansa myytä, olisiko ihan reilua jos laitettaisiin jäähylle toukokuun loppuun? Mä puhusiin asian puolesta.

Älä jaksa. Kysyin vinkkejä missä mättää kun ei mene kaupaksi, ja niitä olen saanutkin, ja hyviä sellaisia, aloitteleva huutismyyjä kun olen.

Lopetin huutokaupan, muokkaan vähän pakettia värikkäämmäksi ja pistän jotain ulkovaatetta tai kenkiä mukaan, ja mietin lähtöhinnan uudelleen, katsotaan sitten meneekö paremmin.

Kiitos kaikille vinkeistä!!

Öö...mun mielestä ei ollu kovin hienoja tai erityisen hyväkuntoisia vaatteita. ehkä 50senttiä-1 euro/vaate myisin kirpparilla. En pukisi poikaani (käyttää nyt just tuota 92cm kokoa) oikeastaan yhteenkään noista vaatteista. Ja muuten...niistä näkyy että on kuivattu rummussa :(. Levähtäneen ja nukkasen näkösiä.

No tuosta värikkyydestä. Mun mielestä värikäs pitäisi sisällään kirkkaita värejä, punaista, oranssia, keltaista ja vihreää.

Mun mielipide taas niistä kengistä on että älä laita. Koko menee harvoin nappiin.
Ne paketit mitä itse olen huutanut ja joissa on ollut kengät mukana niin on jäänyt kengät käyttämättä kun ovat olleen järjestään liian pieniä.
Muut vaatteet ollut kyllä käyttökelpoisia joten ei sinällään ole haitannut.

Juu ehkä se värikäs oli vähän väärin valittu sana otsikkoon. Lopetin tosiaan kaupan, ja kokeilen uudestaan vähän eri vaatteilla ja paremmilla kuvilla. Kiitokset neuvoista!

PIKKUMIEHEN VÄRIKÄS VAATEPAKETTI KOKO 86-92 20.00 € - Poikien vaatepaketit - Vaatetus - Huuto.net (avoin)

Kuvat ovat pieniä ja ne pitää klikata suuremmiksi, mutta aijaan ekasta linkistä tulee tuon kokoiset kuvat, en viitsi isoja laittaa koska ne olisivat sitten aivan valtavia.

Eilen illalla salaman kanssa kuvatut kuvat ovat hämäriä, mutta kuvasin ne tänään sinne loppuun uudelleen, jossa värit tulevat paremmin esille.

Vaatteet eivät ole ryppyisiä, ja viat ja kulumat olen kertonut.

En viitsisi tuon halvemmallakaan myydä, mielestäni hinta ei ole paha, vai onko? Tuolla on ihan pari kertaa käytettyjä joukossa, yhdet käyttämättömät housutkin, ja kaikki vaatteet ovat olleet käytössä korkeintaan 3-4 kk, kun tuo poika kasvaa niin nopeasti.

Ihmetyttää vaan, kun yli 200 on katsonut, muttei ole huutoja, ja tuolla on samankokoisia paketteja kalliimmalla, joissa on huutoja.

Missä voisi olla vika, onko tarjontaa vain liikaa?

Naistenvaatepaketit joita olen myynyt, saivat ihan samantien monta huutoa, vaikka kuvat olivat saman kokoisia ja yhtä hämäriä.

Mielestäni aika huonokuntoisen näköisiä vaatteita ja tummanpuhuva setti. Meillä tulisi noista käytettyä ehkä 4 paitaa ja yhtä pyjamaa. 30e siitä on liikaa. Laita nuo popit ja hyväkuntoiset omiksi huudoikseen ja kierot kollarit kierrätykseen tai roskiin. Verkkareitakaan ei moni pidä?

Olisiko tarkoitus kasvattaa hetero mies noiila vaatteilla, minä en huomannut yhtään punaista tai tyttöjen vaatetta ja eikö se ole rikos jo nykyään jos poikaa ei pue hameeseen parina päivänä viikossa?

No on se aika kallis paketti kun ei ole mitään uusretroa tms erikoista. Ei yhtään vaatetta joka herättäisi huomioni. Postikulut vielä päälle, vastaavaa kampetta saa kaikilta kirppareilta.

koitappa laittaa uusiksi myyntiin niin että on vaan nu päivänvalossa olevat kuvat, nuo salamalla otetut on ihan kauheita, ja lisäksi epätarkkoja, jos alku on tuommoinen niin en viitsisi edes kelata loppuun joten en koskaan huomaisi niitä parempia kuvia.
ja postarit ei oo helsingissä asuvalle niin iso ongelma kun ostajat on lähellä, voithan kirjoittaa että olet valmis treffaamaan jossain. ja tuommoinen perusvaate tosiaan menee lapsilisäpäivänä ehkä paremmin kaupaksi.
laske vähän lähtöhintaa, vaikka psykologinen 18e ja 2e korotus

Tosiaan uudelleen myyntiin ilman sanaa "värikäs". Jos näen sanan värikäs, mietin pojalla värejä punainen/keltainen/kirkas vihreä jne. En musta-sini-raidallista tai tummansininen.
Itse laittaisin jo otsikkoon että siellä on mm. Po.Pia ja nostaisin sen varmaan vaikka siihen pääkuvaan. Po.Pit tekevät hyvin kauppansa.
Pistä hinnaksi 18 euroa ja sitten korotus 2 euroa, niin voi olla psykologinen merkitys ;)

Ensinnäkin...Myynnissä on VAATEPAKETTI...Kuitenkin kohteen pääkuvassa on yksi purero...?
Minä haluan ainakin nähdä heti, mitä paketti sisältää.

Eli, jos vielä jaksat, ota uusiksi. Kameran ei tarvitse olla mikään järkkäri. Perusdigilläkin saa kunnon kuvia kun hiukan jaksaa panostaa.

Valitse taustakankaaksi VALKOINEN SILEÄ PEITE TAI LAKANA. Tumma vaate eroittuu siitä parhaiten. Laita kohteen pääkuvaksi kuva, jossa on KOKO paketin sisältö kuvattuna.

Ala käyttämään tinypiciä kuvapalvelimena, sillä saat suoraan mukavankokoiset kuvat, ei tarvitse huutajien erikseen räpsiä auki pikkukuvia taikka vastaavasti odottaa puoltatuntia isojen kuvien aukeamista. Kenkiä ei missään nimessä vaatepaketteihin! Jalan koko vaihtelee niin suuresti lapsilla.

Onnea myyntiin! Varmasti saat ihan pikkumuutoksilla paketistasi kiinnostavan ja menee kaupaksi :).

Laita koko paketti siihen pääkuvaan? Tai ainakin ne raitapaidat?

Minäkin miellän värikkään erilaiseksi. Paketissa olisi silloin oranssia, limenvihreää, punaista, keltaista, raitaa, ruutua... näistä tykkäisin itse. Ja en huutaisi pakettia, koska vaatteet näyttävät siltä että löydän sellaiset koska vain kun lähden lastenvaateostoksille. Jos huutiksesta jotain ostaisin, sen pitäisi olla sellaista jota ei ihan joka päivä näe. En tiedä mitä oikeasti huutista käyttävät ajattelee.

Minä siis kaipaisin kirkkaita, iloisia värejä pojallekin. Ja verkkareita ei meilläkään käytetä :)

Yhteistyössä