Tänään on pää kyl ihan mielettömän kohmeessa!! Aamulla aikasin oli vauvauinti jonne paahdettiin ilman aamukahvia, ja päivä meni ihan sekasin! Oli eilen tosi fyysisesti rankka päivä ni oon AIVAN koomassa enkä tajua mitään mitä vauva vähän alle 5kk tänää haluaa
Se on ollutkin tosi kitinäinen tänään, uinnissa sanottiin että eka uintikerta on aika rankka, voiko johtua siitä?? Nukkuu jo kolmansia päikkäreitä tänään, eilen nukku vaan yhdet (!!) (tosi pitkät tosin, mut silti!!!) ja nyt on kaikki rytmit ihan sekasin... Yöllä nukku kyllä suht ok, n. 8h putkeen, mut miten musta tuntuu et sil on tänää vähä kaikki päin peetä, se on sen olonen ku olis väsy vaik on heränny vasta, hampaat ja masu kipee samaan aikaan, enkä mä tiedä mitä tehdä... Kuinka kauan hampaiden puhkeeminen ylipäätään kestää??
Tuo on "raapinu" suutaan jo vaikka kuinka monta viikkoa mut mitään ei ole tullut.. välillä on turvonneet ikenet, sit taas ei.
onks kellään muulla koskaan tällasta oloa et V*TTU mä en nyt vaan osaa enkä ymmärrä
(siis ihan hyvässä mielessä, ei mulla oikeesti ihan niin epätoivonen olo ole ku mitä annan nyt kiukutessani ymmärtää
Annoin nyt sit kuitenkin pikkulusikan levolacia ku on ärissy siihen malliin koko päivän mut ei oo kakannut, voiko johtua siitä et söi eilen illalla kokonaisen mangososepurkin (mieluusti), sitä ennen syönyt vaan n. puolikkaita, annoinko liikaa?
Ai miten niin on epävarma olo tänään.....................

_muoks_ ja minkä verran tuonikäiset ylipäätään nukkuvat? täällä ollut normaalirytmi semmonen et koko yö + parit päikkärit 1-3h (+ mahdolliset autosiirtymiset max. puol tuntia per suunta)
Tuo on "raapinu" suutaan jo vaikka kuinka monta viikkoa mut mitään ei ole tullut.. välillä on turvonneet ikenet, sit taas ei.
onks kellään muulla koskaan tällasta oloa et V*TTU mä en nyt vaan osaa enkä ymmärrä
Annoin nyt sit kuitenkin pikkulusikan levolacia ku on ärissy siihen malliin koko päivän mut ei oo kakannut, voiko johtua siitä et söi eilen illalla kokonaisen mangososepurkin (mieluusti), sitä ennen syönyt vaan n. puolikkaita, annoinko liikaa?
Ai miten niin on epävarma olo tänään.....................
_muoks_ ja minkä verran tuonikäiset ylipäätään nukkuvat? täällä ollut normaalirytmi semmonen et koko yö + parit päikkärit 1-3h (+ mahdolliset autosiirtymiset max. puol tuntia per suunta)