Miksen ole keksinyt tätä jo aiemmin!?? Turhis, joo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wautsi wau!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wautsi wau!

Vieras
Sain tänään postissa tilaamani kantopussin, joka on ihan loistava tuolle meidän 9kk ikäiselle äidissä roikkujalle!! Hän kun olisi vain minussa kiinni, on ollut koko pienen ikänsä eikä loppua näy. Kantoliinan myin pois, kun se oli jotenkin hankalan tuntuinen ja löysin tuollaisen pussin. Se on helppo, nopea ja todella kätevä, plus että vauvakin selvästi tykkäsi siitä!

Miksen ole tajunnut tätä ennen?!! Hitsit!
Tai no, vauva syntyi alkusyksystä ja silloin en talvea vasten tarvinnut mitään. Esikoisen kanssa tämä olisi myös ollut kätevä, liina kun ei ollut. Hitsit, mä oon tosi iloinen tästä "löydöstä"!! :D

Ääh, älkää pyytäkö noin vaikeita, en osaa linkittää.. Mutta tälläinen..
www.hotslings.com
Tilasin mustan, tuolla sivuilla oli tuollainen makee "tattoo" kuviollinen myös, sitä ei näistä suomesta tilattavilta löytynyt.. :( Tilasin siis tuon Lasten Verkkopuodista, Vauvabuumistakin saa alennuksella jotain.. Tosi kätevä!! Ja kiva vaihtoehdot kuoseissa, kun itse olen tosi kranttu, niin löytyi mieleinen, mikä menee mun vaatteiden kanssa. Yleensä kun ne kuosit on jotain vähemmän kivoja -mulle ja mun tyliin! Ergo reppua haaveilleena tämä oli positiivinen yllätys! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vfs:
meidän pelastus oli rengasliina, helppo heittää päälle, ja jos kiljukaula siien nukhati sai sen siirrettyä vaikka rattaaseen nukkuu kätevästi

Joo, tästä se minunkin idea lähti. Sain kaverilta yhteen reissuun lainaksi ja halusin oman näppärän ja tuo toimii samalla periaatteella. Eli helppo käyttää!
Kiitos kaverin, en olisi muuten osannut kaivata näin hyvää juttua.

Yhteistyössä