R
Rouvahuldahuoleton
Vieras
olen harvoille ja valituille puhunut tuskasta, joka aiheutuu kun toinen lapsi ei ota tullakseen edes clomifeenilla. Vastaus on poikkeuksetta että "no onhan toi kurjaa mut onhan teillä tyttö"! Mie en jaksaisi kuulla sitä enää. Miksi lapsettomuus ei olisi kriisi, vaikka olisi liuta lapsia. Aiempi raskaus ei lohduta, kun toivoisi olevansa NYT raskaana. Minä kuitenkin toki ymmärrän miten iso siunaus on että ollaan saatu tämä ainokainen, ei toive ja suru toisesta (tai kolmannesta jne) poista sitä ylitsevuotavaa rakkautta tätä ensimmäistä ihmelasta kohtaan. Monella näin sanojalla on itsellä useampi lapsi, minun on tehnyt kamalasti mieli sanoa että eikö se 1 riittänyt teille, kun mulle pitäisi riittää!
Blaah, toivottavasti kukaan ei nyt ymmärrä väärin... en tarkoita väheksyä lastani, ymmärrän toki että olen tälläkin palstalla etuoikeutetussa asemassa kun olen edes kerran kokenut tämän onnen. Mutta se yksi kerta sai minut janoamaan lisää.
Anteeksi että marmatan, en vaan jaksaisi enää sitä, että ainut "tuki" jota saan on "no älä sure, onhan teillä jo xxxx.".
Blaah, toivottavasti kukaan ei nyt ymmärrä väärin... en tarkoita väheksyä lastani, ymmärrän toki että olen tälläkin palstalla etuoikeutetussa asemassa kun olen edes kerran kokenut tämän onnen. Mutta se yksi kerta sai minut janoamaan lisää.
Anteeksi että marmatan, en vaan jaksaisi enää sitä, että ainut "tuki" jota saan on "no älä sure, onhan teillä jo xxxx.".