niin no itse omasta kokemuksesta voin sanoa että olen jokaisesta lapsesta oppinut aina uutta jne..kyllä mää nyt paljon enempi tiän lapsista ja vauvoista mitä tiesin sillon kun oli vaan yksi.paremmaksi äidiksi en tietenkään itseäni koe vaikka onkin enemmän kuin yksi mutta tietoa ja taitoa jne on karttunut nyt tottakai..niin ja mitä tulee tohon väsymiseen jne..siis saa toki yhden lapsen äiti väsyä jne mutta en voi sille mitään et mun korvaan kuullostaa tyhmältä jos joku yhden lapsen äiti voivottelee ett hitto kun joutuu meneen ton muksun kanssa kaupoille kun ukko on salilla..ei tuu taas ostoksista mitään jne ja oon niin väsynykkin kun jouduin viime yönä nouseen pari kertaa kun muksu heräs ym..yhden muksun kanssa kaupassa käyminen on luksusta verrattuna siihen et niitä on mukana esim.neljä ja ite joutunut pomppimaan pitkin yötä millon minkäkin muksun tykänä jotenka se yhden lapsen herääminen ei kuullosta niin vaikeelta+aamulla sitten pirteenä teet neljälle lapselle aamupalat,puet,peset hampaat,laitat hiukset jne..viet yhden eskariin ja toisen kerhoon,kahen kanssa kotiin,imetät,teet ruuan,laitat pyykin,sitten taas puet muksut haet yhden kerhosta,ulkoilet kolmen kanssa puistossa(ihan oma homma siinäkin

)lähdet hakeen neljättä eskarista,riisut neljä lasta(tai 2 riisuu ite mutta laitat niitenkin vaatteet naulakkoon)laitat ruuan neljälle,keräät sen jälkeen astiat ja laitat 2 päiväunille..jne jne jne..iltaan asti ja ittekkin tarvis syödä ym..kyllä sitä hommaa vaan on vähintään triplasti enemmän kun yhden kanssa..puhumattakaan jos lapsia on enempi kun neljä..tosin iätkin vaikuttaa totta kai,mulla on 6v,3v,2v ja 8kk.mutta en koe olevamni kyllä väsynyt,tiedän kyllä et moni muu olisi mun arjessani.se on niin ihmisestä riippuvaakin.