K
Kauhistunut äiti
Vieras
Mieheni pahoinpiteli minua tänään aamulla kun en tarjoillut aamuateriaa hänelle kyllin nopeasti ja hän tietenkin teki niin kuin miehen kuuluu tehdä, sillä mies on isäntä talossa ja hänellä on oikeus pahoinpidellä vaimoaan ja lapsiaan, varsinkin tyttöjä, jos nämä tekevät jotain kiellettyä. Täysin yllättäen 4 vuotias tyttö teki jotain uskomattoman kammottavaa, hän nimittäin hyökkäsi isänsä kimppuun, alkoi lyömään tätä ja huusi, että "Sinä et saa lyödä äitiä". Minä jäin nurkkaan makaamaan haukkomaan henkeä kauhusta, koska tyttö uskalsi tehdä jotain niin kammottavaa mieheni karjuessa raivosta ja hyökätessä tytön kimppuun. Mieheni hakkasi tytön erittäin pahasti ja karjui tälle samaan aikaan esimerkiksi, että "Kuinka sinä kehtaat lyödä omaa isääsi? Etkö sinä todellakaan tajua, että minä olen herra talossa ja saan tehdä täällä mitä haluan? Jos minun täytyy hakata sinun äitisi, niin minulla on täysi oikeus tehdä niin, mutta sinä olet vain pelkkä tyttö ja sinun täytyy totella minua täydellisesti! Sinun täytyy oppia, että tytöt ja naiset eivät koskaan, koskaan saa lyödä miehiä ja kieltää heitä tekemästä jotain! Sinä olet huonosti kasvatettu hirviö, jolla on Paholainen sydämessäsi ja minun pitää opettaa sinut kuuliaiseksi niin että opit, että sinun täytyy aina totella miehiä ja alistua täysin heidän valtaansa". Vaikka mieheni pahoinpiteli tyttöä usean tunnin ajan ja karjui hänelle kulttuuriimme ja yhteiskuntaamme kuuluvia itsestään selviä asioita, niin tyttö vain karjui vihaisena, että "Sinä et saa lyödä äitiä", vaikka miehillä on aina ollut oikeus lyödä naisia! Miten tytön saa uskomaan, että hänen tulee alistua täysin isänsä ja viimeistään 10 vuoden päästä aviomiehensä valtaan ja että rikoksista pahin, mitä tyttö tai nainen voi tehdä on se, että tyttö tai nainen ei tottele miestä? Tyttö makaa nyt todella huonossa kunnossa kellarissa paljaalla lattialla kykenemättä liikkumaan, mutta kun kävimme mieheni kanssa äsken katsomassa häntä siellä, niin tyttö kehtasi silti sanoa miehelleni, että "Minä en tottele sinua koskaan ja äitiä ei saa lyödä", mistä mieheni raivostui niin, että ainoa syy miksi hän ei tappanut tyttöä oli se, että tytön täytyy oppia alistumaan miesten valtaan ja oppia se itsestään selvä asia, että miehet saavat kohdella naisia ja tyttöjä miten haluavat.