E
Eiehkähehkee, muttakaunissilti
Vieras
Mua ärsyttää kun ihmiset purnaa siitä, että kun saadaan lapsia, ei enää muisteta panostaa itseensä. Kuljetaan verryttelyhousuissa, tukka ponnarilla ja ilman meikkiä. Mutta entäs jos jo ennen lapsia/lasta on pukeutunut näin ja on harvoin käyttänyt meikkiä? Itse en käytä usein meikkiä ja joo en edes ennen lasta. Toisinaan kouluun ja ulkonakäydessä kyllä laitoin, mutta harvoin. Harvoin puen farkkuja koska ovat epämukavat jalassa. Käytän löysiä rentoja housuja ja toppeja. Hiukseni laitan jotenkin, muuten ne törröttävät ja ovat epäsiististi sojottamassa joka suuntaan, en kuitenkaan käytä paljoa aikaa kyseiseen hommaan. Saati sitten että käyttäisin jotain korkokenkiä, ehei...enhän käytä niitä edes baarissa, tai jos käytän niin kerran vuodessa korkeintaan! Kulmani kyllä nypin aika-ajoin ja hiukseni värjään ja leikkaan.
Tämä lähti nyt ihan vaan siitä että tänään oli mukavaa pitkästä aikaa laittautua itseni vuoksi ja pukeutua niihin vähemmän mukaviin farkkuihin.
Mä vaan niin tykkään olla naturel! Kuinka moni on samanlainen? vai puhunko ihan peetä?
Tämä lähti nyt ihan vaan siitä että tänään oli mukavaa pitkästä aikaa laittautua itseni vuoksi ja pukeutua niihin vähemmän mukaviin farkkuihin.
Mä vaan niin tykkään olla naturel! Kuinka moni on samanlainen? vai puhunko ihan peetä?