Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mä väitäkään vaan lastenpsykologit väittää. Niin kuin sanoin, lapsi sopeutuu, ikävä kyllä. Jotenkin mietin, että kuinka köyhää ajattelu ja elämää pitää olla, että lapsi ei haluais olla kotona äidin kanssa. Tuskin teilläkään käytetääne huumeita tai on alko-ongelmaa, että lapsen tosiaan on parempi olla hoidossa.
Ei käytetä, mutta enemmän mua tässä mietityttää, miks susta on niin vaikea uskoa, et jotkut lapset voi tykätä hoidosta? Ihan oikeasti kaikkia ei sinne tarvitse viedä hampaat irvessä itkun kera (tosin mun lapsi ei ole koskaan hoidossa yli kuutta tuntia päivässä, se voi vaikuttaa asiaan).
Huomaa myös se, et en ole hylkäämässä (sun sana) lastani hoitoon vauvan synnyttyä koko päiväksi vaan muutamaksi tunniksi per päivä. Haen todennäköisesti usein kotiin jo ennen päikkyjä (tai sitten päikkyjen jälkeen, riippuu siitä, mitä tyttö haluaa). Toisin sanoen hoitopaikka on vähän kuin leikkitreffit kavereiden kanssa. =) Tyttö on nyt 1,5 v. ja ihan oikeasti siitä näkee nyt jo, että se todella tykkää niistä muista hoitolapsista (ja hoitotädistä ). Enemmän mä säälisin kyllä niitä lapsia, joilla ei ole ikäistänsä leikkiseuraa...