Miksi aikuinen mies tekee näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Inka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Inka"

Vieras
Olen seurustellut itseäni 8v vanhemman miehen kanssa pian puoli vuotta, hän on siis 36v ja ihana mies MUTTA nyt ollut kateissa uudesta vuodesta asti. Tiedän missä vietti uuden vuoden ja kenen kanssa, siellä metsän keskellä hänellä ei naisseuraa ainakaan ole ollut ja lähetteli viestejä normaaliin tapaan vielä uuden vuoden aattona, sen jälkeen EI MITÄÄN!!!!

Hengissä se ainakin on, näyttää kulkevan töissä ja päivitti faceensa uuden vuoden päivänä jotain, joten olen siis olettanut että minut on jätetty...näin vaan ilman syytä ja selitystä...

Ei oikein pysty tekemään normaalisti mitään kun mielessä pyörii MIKSI, MITÄ TAPAHTUI??!!! Onko naurettavaa mennä käymään miehen luona ilmoittamatta kysymässä syytä, enkö mä oo ansainnu kuitenki kuulla sen?

Varmaan mä en ole tuollaisen miehen arvoinen, onhan noita miehiä mutta v*ttu kun kerkesin rakastua pahasti :/

[QUOTE="Inka";25356049]Voi kuulkaa, olen yrittäny soittaa ja viestitellyt puhelimen sekä facen kautta, ja ennemmin on kyllä vastattu edes saman päivän aikana :/[/QUOTE]

Ok, no sit näyttää vähän huonolta. : /

:( Ette ilmeisesti asu yhdessä? Itse olin avoliitossa aiemmin 16vuotta vanhemman miehen kanssa ,3vuotta..Ensimmäinen vuosi meni juuri noin oltiin poissa päivän pari ja taas routa ajoi porsaan kotiin..VIERAISSA se kyllä oli aina ollut noilla reissuillaan...Eli parempi antaa kenkää tuollaisille!

:( Ette ilmeisesti asu yhdessä? Itse olin avoliitossa aiemmin 16vuotta vanhemman miehen kanssa ,3vuotta..Ensimmäinen vuosi meni juuri noin oltiin poissa päivän pari ja taas routa ajoi porsaan kotiin..VIERAISSA se kyllä oli aina ollut noilla reissuillaan...Eli parempi antaa kenkää tuollaisille!

Tällä miehellä ei olis aikaa edes käydä vieraissa, mun edelle menee metsästyskin jonka olen hyväksynyt,on sen verran tärkeä ja rakas harrastus miehelle...

Kaikkeen sitä onkin valmis miehen takia...

[QUOTE="Inka";25356106]
Kaikkeen sitä onkin valmis miehen takia...[/QUOTE]

Mä suuttuisin tuollaisesta kohtelusta ja kovasti. Aikuinen ihminen selvittää asiansa eikä vaan "häviä" kuin tuhka tuuleen.

Saisi aika vakuuttavat selitykset ja anteeksipyynnöt mies esittää jos meinais takaisin tulla. Mites sä, mitäs ajattelit tehdä kun mies parin päivän kuluttua soittaa "mitä kulta, sori oli vähän kiire" ?

Mä suuttuisin tuollaisesta kohtelusta ja kovasti. Aikuinen ihminen selvittää asiansa eikä vaan "häviä" kuin tuhka tuuleen.

Saisi aika vakuuttavat selitykset ja anteeksipyynnöt mies esittää jos meinais takaisin tulla. Mites sä, mitäs ajattelit tehdä kun mies parin päivän kuluttua soittaa "mitä kulta, sori oli vähän kiire" ?

Riippuu syystä, en osaa sanoa...jos nyt edes kuulen miehestä enää mitään...
Varmaan olen niin hullu että viikonloppuna käyn hänen ovellaan vaatimassa selitystä ...

Kerran tapailin hetken miestä joka teki myös katoamistemppuja. Hänellä saattoi kestää dokausputki pari päivää ja sen jälkeen oli elämää suuremmat morkkikset ja hän ei ollut keneenkään yhteydessä.

Suuttuisin kanssa. Ja olisin HUOLISSANI!

En usko että jaksaisin tuollaista katsoa. Suoraan sanoen on törkeää käytöstä jos päivittele naamaakin mutta ei voi päivitellä kuulumisiaan tyttöystävälleen!

Suuttuisin kanssa. Ja olisin HUOLISSANI!

En usko että jaksaisin tuollaista katsoa. Suoraan sanoen on törkeää käytöstä jos päivittele naamaakin mutta ei voi päivitellä kuulumisiaan tyttöystävälleen!

Ei oo nyt tokikaan päivitellyt pariin päivään sitä faceakaan, oon myös vähän huolissani mutta töissä näyttää ainakin käyvän joten hengissä kuitenkin...
Niin outoa ja harmittaa todella paljon...

No mua kyllä ärsyttäis.

Mieti, jos vaikka sä et olis facessa etkä tietäis, että se on hengissä! Mä oisin varmaan soittanut jo poliisit ja palokunnat ja sairaalat ja kaikki. Eiks mies yhtään aattele tota? Että sä huolestut!

Musta itsekästä ja lapsellista toimintaa aikuiselta mieheltä.

Jos ei soittoihin vastaa niin laittaisin sellaisen viestin että saa ajattelemisen aihetta. Jos ei vastaa, niin antaisin sen jälkeen olla koko tyypin (jollen sitten menisi oven taa kolkuttelemaan ja tivaamaan selitystä)

[QUOTE="Inka";25356112]Puolisen vuotta[/QUOTE]

Tää mua aina ihmetyttää. Kyllä mä ymmärrän, että alkuaikoina parissa kuukaudessa ei toisesta löydy mitään vikaa. Mutta puoli vuotta alkaa olla jo sen verran pitkä aika, että näkisi jo selvästi haluaako tai ehkä paremminkin kannattaako roikkua mukana. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Siis ette ole naimisissa, teillä ei ole lapsia, ette asu yhdessä ja olette seurustelleet vasta muutaman kuukauden? Mies ei laita viestiä pariin kolmeen päivään ja nyt jo kiljutaan kädet heiluen että missä mies on?

Anna mun kaikki kestää. Naiset ovat niin omistushaluisia ja kontrollifriikkejä että se on ihan käsittämätöntä.

Sitten kun saat häneen yhteyden niin muista rangaista ja kyykyttää häntä oikein kunnolla ääntä korottaen ja osoittaa että SINULLA on aina oikeus tietää hänen kaikki menemisensä ja tulemisensa ja myös päättää niistä. Näin varmistat että jos mies on vähänkään fiksu niin hän oikeasti nostaa kytkintä tässä vaiheessa ennenkuin jää keittiöjyrän alle.

Yhteistyössä