Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Mä ihmettelen, mitä se jollekulle ohikulkijalle kuuluu, onko vastaantulijalla farkut vai Goretex-haalari. Mulle ainakin riittää, kun on itselläni ja lapsillani sen verran päällä, että on hyvä olla.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Mun gore on on Haglöfs ja sen ovh oli 1500 mk. Itse maksoin siitä n. 600 mk
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Mä ihmettelen, mitä se jollekulle ohikulkijalle kuuluu, onko vastaantulijalla farkut vai Goretex-haalari. Mulle ainakin riittää, kun on itselläni ja lapsillani sen verran päällä, että on hyvä olla.
Hyvä pointti :flower:
Asiasta aasin sillan kautta: on tullut vuosien varrella todistettua, että farkut toimivat yllättävän hyvin ulkoillessa esim. tuulisella säällä vaeltaessa farkut ovat yllättävän toimivat B)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Mun gore on on Haglöfs ja sen ovh oli 1500 mk. Itse maksoin siitä n. 600 mk
Ja pitää siis yhtä hyvin kuin "aito" sadepuku?. Ilmankos ne kumiset ovat niin harvinaisia nykyään-)
Miten olemmekaan tulleet toimeen ilman plussan palstaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:vieraalle nöyrin anteeksipyyntöni :ashamed: ei meinaa ole tuo Fjällrävenikään goretexiä vaan läpyskässä lukee hydratic...Jälleen kerran tuli todistettua palstan kansaa sivistävä vaikutusKiitos ansaitusta huomautuksesta :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on erätukusta ostettu ulkoilupuku, pitää vettä, tuulta ja on hengittävä. Tänä syksynä tilasin myös toppapuvun sieltä ja se vähä mitä nyt on tarvinnut niin olen todennut että todella hyvä!
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mulla on Haltin Drymaxx-puku. Pitää TÄYSIN veden kaatosateeessakin.
Perussadeasu hiostaa niin kamalasti, että sen takia meillä kenelläkään ei ole sellaista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mulla on Haltin Drymaxx-puku. Pitää TÄYSIN veden kaatosateeessakin.
Perussadeasu hiostaa niin kamalasti, että sen takia meillä kenelläkään ei ole sellaista.
Oletko testannu? Mua "ketutti" tosissaan kun pyöräillessä TOSI KOVA rankkasadekuuro tuli päälle ja tunkeutui heti tuulipuvun läpi vaikka siinä on kosteudelta suojaava vettähylkivä kylläste. Lisäksi kangas on liukasta niin että pisaroiden luulis vierivän pois mut läpi tuli niin että olin täysin likomärkänä kylmästä sateesta.
Alkuperäinen kirjoittaja lto:vielä multa uupuu aikuisten "kurahanskat", siis jotkut veden pitävät sormikkaat/hanskat/rukkaset, että vinkkiä saa antaa jos joku tietää mistä niitä saa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja simpu:Mulla on ainakin vedenpitävä ulkoilupuku, joka kestää kovankin sateen! (Joka päivä ulkoillaan, enkä kertaakaan oo ite kastunu). Eihän sitä itelläkään oo kivaa, jos ei ole säänmukaisesti pukeutunut! En ite tartte kurahousuja ja sadetakkia, kun en kuitenkaan istu rapakossa ja kaksin käsin kaiva kuraaLapsella ne on ihan hyvä olla, kun meijän lähin puisto on aikasmoinen kurakko. Kuravaatteet riittää kun huuhtelee, haalaria ei viitsi joka päivä pestä :xmas:
Ei tosiaan ole kivaa jos kastuu. Mitä merkkiä? Sehän pitää sit huomattavasti paremmin kuin toi mun. On varmasti mukava![]()