Miksi aina niitä kynttilöitä?

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Miksi ihmeessä kaikki aina kantaa minulle lahjaksi kaikkea kynttilää ja kippoa? Onko se joku univeraali ratkaisu lahjaongelmiin? Meillä ei polteta kynttilöitä ollenkaan, niin välillä ärsyttää, kun taas tulee lahjaksi lisää kynttiläkippoja ja kynttilöitä. Kiitän toki kauniisti, ja laitan sitten kiertoon sellaisille ihmisille jotka niistä pitää, mutta luulisi että pikkuhiljaa menisi perille, kun meillä ei ikinä mitään kynttilöitä näy...

Täälläkin aina tarjotaan helpoksi tuomiseksi kynttilöitä :O Eihän niistä ole mitän hyötyä kenellekään! Paitsi sähkökatkon aikaan...

Toisivat mielummin vaikka hyvää kahvia tai jotain muuta nopeasti poiskuluvaa :)

No jos on yhtä huonolla mielikuvituksella varustettu kuin minä. :ashamed:
Tuon minä vaihtelun vuoksi joskus jopa kahviakin tullessani.. :xmas:

Sen varmaan olotetaan olevan helppo tuominen, kun sen saa saaja sitten "tuhottua" polltamalla. Muuten sisustusjuttuja vaikea ostaa, kun kaikilla oma maku. Tosin kynttilä kieltämättä huono, jos saaja ei niitä polta.

Miun yks kaveri antaa aina lahjaks kynttilöitä. Nyt sitä tänä jouluna kaivoin 3 pakettia tuoksutuikkuja ja laitoin kiertoon. Meil ei niitä voi polttaa kun mie saan kauhean päänsäryn niiden hajusta.

Mä rakastan kans kynttilöitä ja poltan niitä joka ilta. Eilen just IKEA_sta hain muutaman sata lisää (Siis tuikkuja) ja lisäksi tavallisisa kynttilöitä. Pitääkö kynttilöistä vai on ihan maku kysymys, siitä ei kannata kinata mutta kannattaisikohan sun kavereilles sanoa että et pidä kynttilöistä jos kerran noin paljon niitä "vihaat". Mä en ainakaan kylässä käydessä kiinitä huomiota tuollaisiin asioihin että onko kynttilöitä esillä vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Mä rakastan kans kynttilöitä ja poltan niitä joka ilta. Eilen just IKEA_sta hain muutaman sata lisää (Siis tuikkuja) ja lisäksi tavallisisa kynttilöitä. Pitääkö kynttilöistä vai on ihan maku kysymys, siitä ei kannata kinata mutta kannattaisikohan sun kavereilles sanoa että et pidä kynttilöistä jos kerran noin paljon niitä "vihaat". Mä en ainakaan kylässä käydessä kiinitä huomiota tuollaisiin asioihin että onko kynttilöitä esillä vai ei.
No en niitä vihaa, ne on vaan turhia. Onhan noille sanottu, kynttilöitä itse polttaville on useamman kerran mennyt kynttiläsatseja sanoilla "Haluatko? Sain näitä, eikä tule poltettua"...

Musta on vaan hassu ajatus viedä ihmisille jotain periaatteella että viedään jotain mitä niillä ei ole, tyyliin viedään koriste-esine, kun niiden koti näyttää vieraan mielestä kalsealta kun siellä ei ole koriste-esineitä (miksiköhän ei ole?)... tai kun oltiin ostamassa kaverille kimpassa synttärilahjaa, niin joku ehdotti korua, "kun sillä ei ikinä ole mitään koruja"... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
No en niitä vihaa, ne on vaan turhia. Onhan noille sanottu, kynttilöitä itse polttaville on useamman kerran mennyt kynttiläsatseja sanoilla "Haluatko? Sain näitä, eikä tule poltettua"...

Musta on vaan hassu ajatus viedä ihmisille jotain periaatteella että viedään jotain mitä niillä ei ole, tyyliin viedään koriste-esine, kun niiden koti näyttää vieraan mielestä kalsealta kun siellä ei ole koriste-esineitä (miksiköhän ei ole?)... tai kun oltiin ostamassa kaverille kimpassa synttärilahjaa, niin joku ehdotti korua, "kun sillä ei ikinä ole mitään koruja"... :)

Joo kieltämättä hullua viedä ihmisille jotain mitä niillä ei ole kun luultavasti sitä ei ole siitä syystä ettei niistä tykätä. Ihmiset ei vaan varmaan ajattele asiaa niin pitkälle että ehtisi siihen kohtaan miksi heillä ei ole esim. kynttilöitä. Meillä käy kylässä yksi mies joka ei voi sietää kynttilän liekkien lepatusta kun sillä tuli siitä pää kpeäksi (heille ei viety koskaan kynttilöitä) :)

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Miksi ihmeessä kaikki aina kantaa minulle lahjaksi kaikkea kynttilää ja kippoa? Onko se joku univeraali ratkaisu lahjaongelmiin? Meillä ei polteta kynttilöitä ollenkaan, niin välillä ärsyttää, kun taas tulee lahjaksi lisää kynttiläkippoja ja kynttilöitä. Kiitän toki kauniisti, ja laitan sitten kiertoon sellaisille ihmisille jotka niistä pitää, mutta luulisi että pikkuhiljaa menisi perille, kun meillä ei ikinä mitään kynttilöitä näy...

Täälläkin aina tarjotaan helpoksi tuomiseksi kynttilöitä :O Eihän niistä ole mitän hyötyä kenellekään! Paitsi sähkökatkon aikaan...

Toisivat mielummin vaikka hyvää kahvia tai jotain muuta nopeasti poiskuluvaa :)

Mä en juo kahvia, eli pitäiskö munkin vain hymyillä ja antaa eteenpäin? Olisko reilua sanoa suoraan lahjan antajalle?

me poltetaan kynttilöitä ja saadaan niitä lahjaksi,anoppi kuskaa mitä ihanampia juttuja joita ei raaski polttaa,niistä en tykkää :)
ja siiten yhteen vaiheeseen saatiin miehen sukulaisilta niitä itse tehtyjä geelikynttilöitä joiden sisään oli laitettu jotain tonttuja tai muuta mikä syttyy palaa,,,ne kerää pölyä jossain :/

Hei mistä Ikeasta ja mitä tuikkuja? Tavallisia vai niitä värillisiä tuoksutuikkuja?
Ne tuoksutuikut on nimittäin ollu Vantaalta loppu kaks viime kertaa kun oon käynyt siellä. Ja mä haluan niitä lisää!

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:

Hei mistä Ikeasta ja mitä tuikkuja? Tavallisia vai niitä värillisiä tuoksutuikkuja?
Ne tuoksutuikut on nimittäin ollu Vantaalta loppu kaks viime kertaa kun oon käynyt siellä. Ja mä haluan niitä lisää!

Vantaalta ostin, mut en ole nyt varma onko niitä tuoksutuikkuja nää on sellaisia kellertäviä (mäkin rakastan niitä tuoksutuikkuja). Tuikkuja oli siellä eilen vielä pilvinpimein :)