Miksi aina sanotaan että jokainen äiti on paras omalle lapselleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minä en ainakaan koe olevani. Tässä naapurustossakin en ole koskaan kuullut kenenkään huutavan lapsilleen. Lapset tottelee nätisti sanomalla ja muutenkin hyvin kasvatettuja. Minä taas sain äsken lapset itkemään kun huusin niille. Tuli taas veljeksille riitaa ja äiti huutaa kun ei muuten irroteta otetta toisistaan. Muutenkin tuntuu että ote lipsuu koko ajan näissä kasvatuasioissa. Olenkin miettinyt että varmasti yhteiselo sujuisi paremmin jos poikieni äiti olisi joku näistä tuntemistani.

höpsistä.
Ulkopuolisen silmin voi näyttääkkin helposti tuolta, mutta ethän tiedä miten heidän kotonaan ollaan.
Pihalla ollessaan meidänkin lapset käyttätyvät todella hienosti ja kaikki aina kehuu, miten todella hyväkäytöksisiä lapsia ovat.
Kotona tilanne on ihan toinen ;)
Ja kyllä minäkin korotan ääneni, jos mikään muu ei auta.
Ja kyllä sillointällöin tulee lipsuttua heikkona hetkenä.

Rakas mamma minä lasten mukaan olen näistäkin huolimatta :)

minä olen ainakin paras äiti omalle pojalle vaikka välillä huudan ja karjun.
Jokainen tekee sitä joskus.
Silloin ei ole hyvä äiti, jos ei huolehdi lapsestaan juo ryyppää ei jättää heitteille.

mä koen olevani paras äiti lapsilleni, vaikka joskus ollaankin eri mieltä. Mun lapset ei pelkää mua ja uskaltavat olla vastaankin. Minusta siinä, että totellaan aina heti, ei ole mitään tavoittelemista.

Kun ei uskalleta tunnustaa tosiaisioita ja piilotellaan kauniiden lausekkeiden takana...? Tässä maailmassa on roppakaupalla huonoja äitejä ja toisaalta täydellisiä hyvin harvassa jos ollenkaan. Mä tiedän monta ihmisitä jotka olisivat mun tytölle varmaan yhtä hyviä äitejä ku minäkin mutta tiedän myös useita jotka eivät pärjäis yhtä hyvin.

Yhteistyössä