J
"Jonna"
Vieras
Sattuu olemaan vielä vakituinen työkin, kaupungilla. Palkka vaan on kehno ja mikäli joudun olemaan saikulla reuman takia, se on vielä huonompi. Esim joulukuussa sain n. 700e.
Lapsia on kaksi kouluikäistä joilla kuluu kenkää ja vaatetta.
Asumistuki on aika pieni, koska siinä lasketaan bruttotulot, se mitä todellisuudessa jää käteen ei niitä kiinnosta.
Sama juttu on toimeentulotuessa, niiden raja on pieni että sitä vois saada.
Kun olin kesällä pakollisella palkattomalla vapaalla, ilman palkkaa siis, sain tt-tukea peräti 350 euroa.
Ja kyllä, nyt olen joululomalla ja ajatellut vakavasti irtisanoutuvani vaikka kuinka vakityö. Menisin opiskelemaan lisää...
Nyt mulla on siihen tilaisuuskin, kun lapseni ovat jo isompia. Toki yhä tarvitsevat äitiä täällä kotona, joten esim mitääm vuorotyötä en voi ottaa.
Lapset ensin! Se tästä vielä puuttuisi, että itse on sos.alalla töissä ja omat lapseni voisivat huonommi
Lapsia on kaksi kouluikäistä joilla kuluu kenkää ja vaatetta.
Asumistuki on aika pieni, koska siinä lasketaan bruttotulot, se mitä todellisuudessa jää käteen ei niitä kiinnosta.
Sama juttu on toimeentulotuessa, niiden raja on pieni että sitä vois saada.
Kun olin kesällä pakollisella palkattomalla vapaalla, ilman palkkaa siis, sain tt-tukea peräti 350 euroa.
Ja kyllä, nyt olen joululomalla ja ajatellut vakavasti irtisanoutuvani vaikka kuinka vakityö. Menisin opiskelemaan lisää...
Nyt mulla on siihen tilaisuuskin, kun lapseni ovat jo isompia. Toki yhä tarvitsevat äitiä täällä kotona, joten esim mitääm vuorotyötä en voi ottaa.
Lapset ensin! Se tästä vielä puuttuisi, että itse on sos.alalla töissä ja omat lapseni voisivat huonommi