E
"elli"
Vieras
Olen 6kk pojun äiti ja toisinaan ikävöin omaa työtäni ja vähän jo odotan työn alkamisajankohtaa... Kotona oon ollut ihan mukavaa ja olen viihtynyt, mutta silti...
Tuntuu vain että suurinosa ihmisistä (etenkin naisista) ei asiaa ymmärrä/hyväksy ja näin töihin kaipuusta ei viitsi aukaista ihan kaikille suutaan. Ja tietysti; tämä vauva-aika on ainutlaatuinen ja nopeasti ohi, enkä mitään työntäyttämää arkea kaipaa, mutta pidän kovasti työni haasteista.
Noh, nyt se on sitten sanottu. Olenko ainoa lajissani?
Tuntuu vain että suurinosa ihmisistä (etenkin naisista) ei asiaa ymmärrä/hyväksy ja näin töihin kaipuusta ei viitsi aukaista ihan kaikille suutaan. Ja tietysti; tämä vauva-aika on ainutlaatuinen ja nopeasti ohi, enkä mitään työntäyttämää arkea kaipaa, mutta pidän kovasti työni haasteista.
Noh, nyt se on sitten sanottu. Olenko ainoa lajissani?