miksi antibioottiani ei saa ottaa juuri ennen nukkumaan menoa,en käsitä,miten se vaikuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmistynyt

Vieras
ja mikä on juuri ennen,saako vartin päästä jo mennä nukkuu? mä en todellakaan ole ennen nähnyt tälläst/kuullut. mulle ei riitä alle 8h yöunet joten otan lääkkeen niin että herään yöllä ottaa yhden,mutta pitääkö mun helvatta soikoon valvoa sen takia joka yö? tai koettaa jaksaa 7h unilla :headwall: miksi tällästä määrätään ihmiselle joka on raskaana ja haluaatarvitsee kunnon unet mua niin kiukuttaa :kieh: väsyttäää

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mulla oli kans sellanen lääke tossa hetki sit,et piti olla vartti pystyssä lääkkeen oton jälkeen. Mä ymmärsin,et se pilleri ois voinu polttaa mun ruokatorvea.

Just tämän takia. Osa lääkkeistä on sellaisia että niiden kanssa pitää varmistaa että varmasti kulkeutuvat vatsalaukkuun mahdollisimman rivakasti tai muuten aiheuttavat vahinkoa ruokatorveen.

no mitenkä mä kysyn lääkäriltä jotain mitä en tiennyt ennenku kotona aloin lukee sitä lappusta mikä lääkepaketissa sisällä on? enkä edes ole nähmnyt lääkäriä kun ihan äitiysneuvolassa otti virtsanäytteen ja pisti reseptin postissa!!!! niin milläs sitten kysyy? ahaa vartti mutta siis onko se faktaa,joku on siis sanonut niin? vai joku oma aika? kun tuolla tosiaan lukee että ei juuri ennen nukkumaan menoa.

Yhteistyössä