miksi asut siellä missä asut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Työn perässä muutin. Ja olihan mulla toi mieskin jo katsottuna sillon täällä. Pois olen valmis muuttamaan vaikka heti, mut katellaan nyt mistä se unelmakämppä löytyy sitten joku päivä..

Olen SYNTYNYT täällä ja sitten muuttanut vauvana (perheen mukana) viereiseen kaupunkiin, jossa asuin elämäni 22 vuotta, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Joka oli muuttanut perheensä kanssa tähän SYNNYIN kaupunkiini vajaa vuosi sitten tapaamisestamme.
Puhuttiin, että siihen kaupunkiin (eli tähän missä nyt tällä hetkellä asumme) emme kyllä IKINÄ muuta... Oli kova pala miehelleni muuttaa läheisestä kaupungista tänne perheensä mukana...

Kummasti vaan tänne muutettiin ja NYT on molemmilla täällä töitä ja oma tontti + talo... Pikkukylä, hyvä kasvattaa lapsia (kai) ... :D

Miehen vanhemmat asuvat täällä edelleen, miehen veli asuu perheineen ja siskoni asuu miehensä kanssa täällä... ;)

Miehen työn perässä tänne muutettiin, alkujani olen tuosta n. 140km päästä, sieltä tosin muutin jo 11v sitten toisaalle (n. 130km toiseen suuntaan nykysestä ) ja tässä siis asuttu reilu vuosi.
Ihan ok ja tänne varmasti jäädään, alkaa tuo muuttaminen jo riittää.. siis kunhan se oma joskus saadaan nii sit riittää..

Työn perässä ollaan miehen kanssa molemmat tänne tahoillamme päätyneet ja tässä nykyisessä kotikaupungissa sitten tapasimme ja tänne perheen perustimme.

Nyt hyvä näin, vaikka välillä ikävä kun suvut kaukana. Toistaiseksi emme näe syytä lähteä muualllekaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehen perässä muutin naapurikuntaan...pakko tänne muuttaa, jos miehen kanssa halusi olla, hän kun jatkoi maatilaa vanhemmiltaan.

Peesi, paitsi mulla on yksi kunta välissä, eli ei naapurikunta, vaan siitä seuraava.

Kuulehan Kuha, kälyisempiäkin on nähty (virkistyksen vuoksi, ajelepa vaikka Kyynärölle), mä muuttaisin sinne teidän kuntaan kiljuen jos sieltä saisi työt myös.

Mä olen täällä syntymäkaupungissani, koko mun elämäni pöyrii jotenkin tämän kaupungin ympärillä. Täällä on sisko, äiti, mieskin on täällä asunut jo ennenkö tavattiin, täältä on lähdetty parhaat reissut, ja palattu parhaaseen kotiin, parhaiden ihmisten luokse. Voisin kuvitella muuttavani muualle, mutten liian kauas...

asun täällä koska olen synytynyt täällä! isäni on ähtävältä ja äiti sievistä ja silti ne päätti että me jäädään pietarsaareen! en oo päässy täältä pois enkä koskaan pääsekkään...

Miehen työn perässä muutettiin kotipaikkakunnaltani. Mieheni muutti sinne mun luo. :) Nyt sitten täällä asutaan, jos johonkin joskus muutan niin kyllä se vie kotipaikkakunnalleni.

Täällä missä asun olen asunut noin viisi vuotiaasta asti. Vanhemmat muuttivat aikoinaan työn perässä. Pois vain en ole vielä päässyt :D Vaikka pystyisin muuallakin asumaan. Lähikunnissakin olen asunut.

Olemme molemmat mieheni kanssa syntyneet täällä ja koko ikämme asuneet täällä.Molempien vanhemmatkin asuvat tällä paikkakunnalla,on hyvä asia lastenkin kannalta.Tämä on sopivan kokonen pikku kaupunki,täällä on hyvä olla. :heart:

Miehen perässä tulin minäkin ja erosin ja löysin uuden täältä ja jämähdin tänne ja nautin nyt olostani kun mulla on ihana asunto ym asiat suhtkoht kohdallaan, ei ole tarvetta muuttaa mihinkään muualle täältä.