Miksi D-kupin rintsikoita on niin vaikea löytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kasvanu nyt raskauden aikana c:stä d:en, mutta ympärysmitta on edelleen 70! Arvatkaapa löytyykö liivejä?? Lindexiltä löysin onneksi yhden mallin ja ostinkin kahdet. Nyt näyttää siltä, että rintavarustus kasvaa vielä, meinaa käydä kohta nämä pieneksi. Jos tuo ympärysmitta ei kasva yhtään niin lirissä oon :/

Change.

Alkuperäinen kirjoittaja fhfgjgf:
oliskin D. Löytäisin heti monet, halvat, hienot rintsikat. Itse kävin juuri changen alennusmyynnissä ja hyvät alet oli. Ei hintaa olisi liiveille jääny muutamaa kymppiä enempää mutta eipä sieltäkään löytynyt minulle sopivaa. Liian pieniä kaikki, ja myyjän kanssa asioin.

mutta siellähän on kokoja ihan hamaan loppuun saakka? oliko pieni putiikki?
inhottavaa kyllä,erikoisempia kokoja käyttävät saa maksaa liiveistä paljon,kun taas pienirintaiset saa niitä 20? ja halvemmallakin.
tosin mä tein sieltä changesta tänään edullisen löydön :) munkaan kokoa ei montaa kappaletta sieltä löydy,vaikkei mahti iso olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Mulla on kasvanu nyt raskauden aikana c:stä d:en, mutta ympärysmitta on edelleen 70! Arvatkaapa löytyykö liivejä?? Lindexiltä löysin onneksi yhden mallin ja ostinkin kahdet. Nyt näyttää siltä, että rintavarustus kasvaa vielä, meinaa käydä kohta nämä pieneksi. Jos tuo ympärysmitta ei kasva yhtään niin lirissä oon :/

Change.

Onko nettikauppaa? Oulussa ei nimittäin oo Changen liikettä, Rovaniemellä taitaa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
öö.. kyl mä vaan olen ihan h m stä ja lindexiltä löytäny d kuppii? taitaa olla tein paikkakunn alta loppu..

Kyllä minä Lindexiltä kahdet liivit lopulta ostin. Mutta olisin halunnut vähän seksikkäämpiä liivejä, eli pitsiä ja muita härpäkkeitä, niin niitä kauneimpia oli vain C-kuppiin asti.

täältä olen myös löytänyt isompia kokoja,mutta nyt niitä ei oo sinne tullut lisää. ainoostaan yhdet 65 G löytyi mitkä oli mun makuun. tilasin ne,toivottavasti on sopivat :)

http://trinea.fi/rintaliivit-c-25.html

Alkuperäinen kirjoittaja v:
paljonko maksat hyvistä liiveistä?

kyllä mulle 70? rupee oleen maksimi liiveistä.
oon ostanut alesta niitä monet kerrallaan. changen liivit on hyviä,mutta jos samaa liiviä käyttää pitkään pelkästään niin mulla on ne lörähtäny. eihän liivit ookkaan ikuiset,varsinkin ympärys antaa periksi eli venyy ja tuki lähtee. ympärys on silloin hyvä kun se on piukea ekassa hakasessa,kun venyy voi hyödyntää seuraavia hakasia. näin mulle sanoi myyjä.

täältä olen myös löytänyt isompia kokoja,mutta nyt niitä ei oo sinne tullut lisää. ainoostaan yhdet 65 G löytyi mitkä oli mun makuun. tilasin ne,toivottavasti on sopivat :)

http://trinea.fi/rintaliivit-c-25.html

Kiitos linkistä. Mukava löytää kohtuuhintaisiakin liivejä :) Täytyypä tuolta tilata sitten jos pompsahtaa vielä yhdellä kuppikoolla :D

Mulla ei ollut koskaan ongelmia etsiä liivejä kun sillon joskus teininä oli 75D ja sen jälkeen 85DD kunnes menin changeen jossa antoivat vihdoin oikean kokoiset liivit jotka olikin sitten 75H :D

En oo ikinä kyllä tajunnu miten D-kuppi ois jotenkin iso..

Alkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:
Mulla ei ollut koskaan ongelmia etsiä liivejä kun sillon joskus teininä oli 75D ja sen jälkeen 85DD kunnes menin changeen jossa antoivat vihdoin oikean kokoiset liivit jotka olikin sitten 75H :D

En oo ikinä kyllä tajunnu miten D-kuppi ois jotenkin iso..

On se |O

nimim. 75 A :snotty: tai sitten 'ei rintsikoita'.
Tai sit mä puen tissit päälle, eli laitan topatut liivit :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No jo on isotissistä porukkaa :o

No mä luulen että tällaisen ketjun avaa sellaiset joita asia koskettaa.
Mulla on 75E (enkä ole erityisen lihava 171cm/72 kg) Käytän yksiä tiettyjä liivejä joita saa Sokokselta ja Prismasta, Sokoksen myyjän kanssa tsekattu oikea koko. Mulla on niitä valkoisena, mustana, vaaleanlilana, vaaleanpunaisena ja eilen Sokoksella huomasin että niitä on nougatinvärisenäkin. Sellaiset ostan seuraavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No jo on isotissistä porukkaa :o

No mä luulen että tällaisen ketjun avaa sellaiset joita asia koskettaa.
Mulla on 75E (enkä ole erityisen lihava 171cm/72 kg) Käytän yksiä tiettyjä liivejä joita saa Sokokselta ja Prismasta, Sokoksen myyjän kanssa tsekattu oikea koko. Mulla on niitä valkoisena, mustana, vaaleanlilana, vaaleanpunaisena ja eilen Sokoksella huomasin että niitä on nougatinvärisenäkin. Sellaiset ostan seuraavaksi.

Juu, tottakai avaa. :)
Mutta en mä ole kuullutkaan ton kokoisista liiveistä kuin joku J tms..

d-tä vielä löytää, mutta kun raskausaikana ja vieläkin on DD niin tuntuu että ne on sitten aina jotain 90DD .. että pitäs siis olla muutenkin sitten jo iso. tai sitten ne on sellasia todella rumia.:D

Uusimmat

Yhteistyössä