J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on kasvanu nyt raskauden aikana c:stä d:en, mutta ympärysmitta on edelleen 70! Arvatkaapa löytyykö liivejä?? Lindexiltä löysin onneksi yhden mallin ja ostinkin kahdet. Nyt näyttää siltä, että rintavarustus kasvaa vielä, meinaa käydä kohta nämä pieneksi. Jos tuo ympärysmitta ei kasva yhtään niin lirissä oon :/
Alkuperäinen kirjoittaja fhfgjgf:oliskin D. Löytäisin heti monet, halvat, hienot rintsikat. Itse kävin juuri changen alennusmyynnissä ja hyvät alet oli. Ei hintaa olisi liiveille jääny muutamaa kymppiä enempää mutta eipä sieltäkään löytynyt minulle sopivaa. Liian pieniä kaikki, ja myyjän kanssa asioin.
Alkuperäinen kirjoittaja täti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on kasvanu nyt raskauden aikana c:stä d:en, mutta ympärysmitta on edelleen 70! Arvatkaapa löytyykö liivejä?? Lindexiltä löysin onneksi yhden mallin ja ostinkin kahdet. Nyt näyttää siltä, että rintavarustus kasvaa vielä, meinaa käydä kohta nämä pieneksi. Jos tuo ympärysmitta ei kasva yhtään niin lirissä oon :/
Change.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No jo on isotissistä porukkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja h:öö.. kyl mä vaan olen ihan h m stä ja lindexiltä löytäny d kuppii? taitaa olla tein paikkakunn alta loppu..
Alkuperäinen kirjoittaja tissifriikki:Oisko tuo chefin kaverin löytämä putiikki tämä http://www.lumingerie.fi/PublishedService ?
Alkuperäinen kirjoittaja v:paljonko maksat hyvistä liiveistä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No jo on isotissistä porukkaa![]()
monella lihavalla on isot rinnat. jos ympärys on 85 ylöspäin niin ei kovin pieni enää ole..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täältä olen myös löytänyt isompia kokoja,mutta nyt niitä ei oo sinne tullut lisää. ainoostaan yhdet 65 G löytyi mitkä oli mun makuun. tilasin ne,toivottavasti on sopivat
http://trinea.fi/rintaliivit-c-25.html
Alkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:Mulla ei ollut koskaan ongelmia etsiä liivejä kun sillon joskus teininä oli 75D ja sen jälkeen 85DD kunnes menin changeen jossa antoivat vihdoin oikean kokoiset liivit jotka olikin sitten 75H
En oo ikinä kyllä tajunnu miten D-kuppi ois jotenkin iso..
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No jo on isotissistä porukkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No jo on isotissistä porukkaa![]()
No mä luulen että tällaisen ketjun avaa sellaiset joita asia koskettaa.
Mulla on 75E (enkä ole erityisen lihava 171cm/72 kg) Käytän yksiä tiettyjä liivejä joita saa Sokokselta ja Prismasta, Sokoksen myyjän kanssa tsekattu oikea koko. Mulla on niitä valkoisena, mustana, vaaleanlilana, vaaleanpunaisena ja eilen Sokoksella huomasin että niitä on nougatinvärisenäkin. Sellaiset ostan seuraavaksi.