Miksi ei naimisiin (jos kuitenkin haluaa sitoutua toiseen)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en taas oo ikinä ymmärtäny semmosia jotka tekee muksuja, ottaa lainaa muttei kuitenkaan mene naimisiin. Kyllä mä naiivisti ajattelen niin että kun ei naimisiin mennä, ajatellaan että siitä suhteesta on sitte helpompi lähteä.

[QUOTE="Mää";26007243]Mä en taas oo ikinä ymmärtäny semmosia jotka tekee muksuja, ottaa lainaa muttei kuitenkaan mene naimisiin. Kyllä mä naiivisti ajattelen niin että kun ei naimisiin mennä, ajatellaan että siitä suhteesta on sitte helpompi lähteä.[/QUOTE]

Millä oikeudella sä väheksyt toisten parisuhteita noin?

[QUOTE="Mää";26007243]Mä en taas oo ikinä ymmärtäny semmosia jotka tekee muksuja, ottaa lainaa muttei kuitenkaan mene naimisiin. Kyllä mä naiivisti ajattelen niin että kun ei naimisiin mennä, ajatellaan että siitä suhteesta on sitte helpompi lähteä.[/QUOTE]

Jos ne kuule sitä lähtemisen helppoutta siinä miettis, niin eiköhän ne nimenomaan jättäis ne lapset tekemättä ja lainat ottamatta. Menisivät sitte siinä luppoajalla joutessaan vaikka naimisiinkin.

Jos ne kuule sitä lähtemisen helppoutta siinä miettis, niin eiköhän ne nimenomaan jättäis ne lapset tekemättä ja lainat ottamatta. Menisivät sitte siinä luppoajalla joutessaan vaikka naimisiinkin.

No tän päivän yksinhuoltajatilastot kertoo sitä että aika helppoa tuntuu olevan se lähteminen avoliitosta... Ehkä niiden pitäis jättää ne lapset tekemättä ja mennä naimisiin, siinä olet oikeassa...

[QUOTE="Mää";26007411]No tän päivän yksinhuoltajatilastot kertoo sitä että aika helppoa tuntuu olevan se lähteminen avoliitosta... [/QUOTE]
Miten tilastot sen kertoo? Avioliitoistakin moni päättyy eroon.

[QUOTE="Mää";26007411]No tän päivän yksinhuoltajatilastot kertoo sitä että aika helppoa tuntuu olevan se lähteminen avoliitosta... Ehkä niiden pitäis jättää ne lapset tekemättä ja mennä naimisiin, siinä olet oikeassa...[/QUOTE]
Ja yksinhuoltajatilastothan syntyvät ainoastaan avoliitosta eronneista? Eikös nykyisin lähes joka toinen avioliittokin pääty eroon?

[QUOTE="Mää";26007411]No tän päivän yksinhuoltajatilastot kertoo sitä että aika helppoa tuntuu olevan se lähteminen avoliitosta... Ehkä niiden pitäis jättää ne lapset tekemättä ja mennä naimisiin, siinä olet oikeassa...[/QUOTE]

:D

Damn, mulla onkin päässyt menemään ihan ohi tää fakta, että ne yksinhuoltajat on vaan just avoliitosta karanneita.

Ei mutta mähän tiedän muutamia yksinhuoltajia, ja niillä oli kyllä jokaisella ekaks isot häät ja siitä sitten parin vuoden päästä se ero. Mitäs ne ne sitten on?

Niin kenestäkään naimisiin menneestä ei voi tulla yksinhuoltajaa. :xmas: Mistä noin yksinkertaisia ihmisiä tulee? :D

Eiköhän siitä avioliitostakin ole helppo lähteä jos haluaa lähteä. Turha väittää muuta.
Mun mielestä jopa helpompi. Erityisesti omaisuuden jakamisen suhteen. Avioliitossa ei tarvitse välittää siitä, kuka on maksanut ja mitä tai kenen nimissä jokin omaisuus on. Avoliitosta erottaessa pitää pystyä todistamaan, että tämä pesukone, televisio ja pölynimuri todellakin ovat minun eikä sinun.

Yhteistyössä