Miksi ei saa kysyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta vastaukseni kysymykseesi: usein jotain pastaa, jos aika on rajallinen. Tai kalaa tai kanaa sisältävä salaatti. Nopea marinointi lihalle, parilalle lihat ja salaatti kulhoon. Ei mene 20 minuuttia kaueampaa.

Liian raju kysymys :D

Meillä syötiin tänään pikamättöä: paistettua nuudelia, paistettua wokkivihannesta (pakasteesta) ja naudanlihamakkaraa.

No juuri tuosta se tuli mieleen, meillä syötiin nuudeleita ja wokkia (wokissa pakastewokkivihannekset ja luomupossua) ja ruoka oli valmis n. kymmenessä minuutissa. Lapsilla oli kiire katsomaan leffaa (jatketaan tätä potin räjäyttelyuä) ja itseäkin laiskotti.

Mun ihan superhyperpikaruoka on *avaan sateenvarjon* HERNEKEITTO. Lihaton luomusellainen, kun meidän perheestä nuo possunsyöjät uupuu.

Purkki auki, soppa lämpimäksi ja valmista on.

Toinen tositosi pikainen ruoka on pinaattikeitto pakastimesta. Keitän kananmunat kylkeen ja se on siinä.

Tänne se varmaan tuotais mutta yleensä ollaan itse haettu se ruoka mitä on syöty, puhelimella ensin tilaa ja sit lähtee vaan autolla hakeen sen ruoan kotiin.

Joo, noin mekin tehdään, jos pizzaa ei viitsi alkaa itse tehdä. Tosin vältetään sitä, että vartavasten lähdetään hakemaan valmista ruokaa, koitetaan yhdistää siihen, että ollaan jo tulossa jostain. Muita pikaruokia ei oikein ole tarjolla, hampurilaiset eivät oikein kestä odottamista ja kylmenevät ranskalaisista puhumattakaan.

Mun ihan superhyperpikaruoka on *avaan sateenvarjon* HERNEKEITTO. Lihaton luomusellainen, kun meidän perheestä nuo possunsyöjät uupuu.

Purkki auki, soppa lämpimäksi ja valmista on.

Toinen tositosi pikainen ruoka on pinaattikeitto pakastimesta. Keitän kananmunat kylkeen ja se on siinä.

Meillä syötiin tänään purkkihernekeittoa.
Piti syödä salaattia lounaaksi, mutta yksi tyttäristä ja vävytin tulivat ja tekivät lasten kanss pihalle nuotion ja siinä sitten padassa lämmivät purkkisoppaa.
Hirmuinen eines.
;)

Kanasalaatti oli sitten illaksi.

Ja broisku muutenkin usein meillä pikaruokana.
Suikaleet ja valmiswokki on NOPEA eväs.

Quesadilloja teemme myös joskus, ne ovat nopeita, etenkin jos on grillauskausi, parilat vaan kuumaksi. Mutta siihen liittyy usein se, että on jotain edellisen päivän tähteitä, joita lättysten väliin laitetaan.

Yhteistyössä