P
purnaan vaan
Vieras
Raskaana siis ollaan ja jos/kun täm lapsi syntyy niin pitäisi kai sille nimikin antaa. Pojan nimi on ollut valmiina jo kauan, tytölle pää lyö ihan tyhjää.
Pidän normaaleista Suomalaisista nimistä ja pakko myöntää että vähän on kivoja tytön nimiä siinä.
Oiskohan jostain nimikirjasta apua, kalenterit yms. on selattu jo monesti läpi.
Voi äh.
Pidän normaaleista Suomalaisista nimistä ja pakko myöntää että vähän on kivoja tytön nimiä siinä.
Oiskohan jostain nimikirjasta apua, kalenterit yms. on selattu jo monesti läpi.
Voi äh.