Miksi en ole kenestäkään kaunis facessa? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onko sua kehuttu facessa kauniiksi?

• On

Ääniä: 15 78,9%
  • Ei

Ääniä: 5 26,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    19
  • Kysely suljettu .
[QUOTE="höh";23931705]Aika outoa, että sanoit olevasi kaverisi kanssa samaa tasoa ja kuitenkin hetkenpäästä olitikin paljon kauniimpi kuin kaverisi???
Toisekseen se joka kehuu muita kauniiksi saa itsekkin näitä kommentteja. Ja kolmanneksi omaa ulkonäköä on aika hankala arvioida...[/QUOTE]

No mietippä: Pitkät hiukset (vihdoin saatu vaaleiksi jopa) Kivat huulet...Yleensäkin kiva meikki...Pienet kiinnostavat silmät. Sopusuhtasesti kaareutuva nenä.Aika pitkä kaula. Naiselliset kädet. Laihat raajat

No mietippä: Pitkät hiukset (vihdoin saatu vaaleiksi jopa) Kivat huulet...Yleensäkin kiva meikki...Pienet kiinnostavat silmät. Sopusuhtasesti kaareutuva nenä.Aika pitkä kaula. Naiselliset kädet. Laihat raajat

Hahhahaha. ANteeksi jo etukäteen,mutta mitä hittoa? Pyöriikö sun päässä oikeesti mikään muu kuin ulkonäkö? Ootko koskaan tullut tutustuneeksi kenenkään ihmisen luonteeseen tai persoonaan? Ootko koskaan ajatellut että tolla ulkonäkökeskeisyydellä (ja ehkä vähän muutenki) vaikutat tosi tyhjäpäiseltä. Huomaatko kuinka saat kaikki ketjut koko ajan vedettyä siihen kuinka kaunis oletkaan, mutta miksi sitten miehet ei kiinnostu susta vakavemmin? Ehkä siks ettei sussa ole mitään vakavasti otettavaa.

P.s. Se että omistaa PIENET (?) silmät, kivasti kaareutuvan nenän ja pitkät hiukset, ei todista vielä ketään kauniiksi. Itse (ja varmaan moni muukin) pidän kauniina esim.persoonallisia kasvoja, täyteläisiä huulia, kiinteitä rintoja, mukavan näköistä peppua, pitkiä sääriä jne. Onko sulla sellaisia?

Hahhahaha. ANteeksi jo etukäteen,mutta mitä hittoa? Pyöriikö sun päässä oikeesti mikään muu kuin ulkonäkö? Ootko koskaan tullut tutustuneeksi kenenkään ihmisen luonteeseen tai persoonaan? Ootko koskaan ajatellut että tolla ulkonäkökeskeisyydellä (ja ehkä vähän muutenki) vaikutat tosi tyhjäpäiseltä. Huomaatko kuinka saat kaikki ketjut koko ajan vedettyä siihen kuinka kaunis oletkaan, mutta miksi sitten miehet ei kiinnostu susta vakavemmin? Ehkä siks ettei sussa ole mitään vakavasti otettavaa.

P.s. Se että omistaa PIENET (?) silmät, kivasti kaareutuvan nenän ja pitkät hiukset, ei todista vielä ketään kauniiksi. Itse (ja varmaan moni muukin) pidän kauniina esim.persoonallisia kasvoja, täyteläisiä huulia, kiinteitä rintoja, mukavan näköistä peppua, pitkiä sääriä jne. Onko sulla sellaisia?

Täyteläiset huulet on ja pitkät sääret ja kiva peppu on
Oon miettinyt kyl, et en kai sit ole oikeasti tutustunut kehenkään ihmiseen kunnolla. En oikein osaa tutustua, kun tulee heti alkuun sellanen olo et kaikki alkaa karttaa mua enkä tiedä miksi. :(

Täyteläiset huulet on ja pitkät sääret ja kiva peppu on
Oon miettinyt kyl, et en kai sit ole oikeasti tutustunut kehenkään ihmiseen kunnolla. En oikein osaa tutustua, kun tulee heti alkuun sellanen olo et kaikki alkaa karttaa mua enkä tiedä miksi. :(

Voisiko johtua ihan sinun omasta asenteestasi?

Ihmiset, jotka ovat sisäisesti kauniita, ovat myös ulospäin kauniita. Kauneus tulee enemmänkin sisältä päin.

Ihmiset, jotka ovat sisäisesti kauniita, ovat myös ulospäin kauniita. Kauneus tulee enemmänkin sisältä päin.

Ei voi kuin kompata.

Meidän kaikkien pitäisi keskittyä pikemminkin henkisten ominaisuuksiemme kehittämiseen kuin idioottimaiseen materialismiin, mitä myös kohtuuton ruumiinpalvonta ja ulkonäkökeskeisyys ovat.

MIKÄ niistä miehistä? Mä en ehdi roikkua täällä niin usein, onks tää nyt se 5 kertaa pantu vai 5kk?

Ja missä välissä on menty naimisiin, kun puhutaan et "mun mies"? Jos siis kuitenkin on se, joka ei eilen ollu vastannu face-viestiin...

voisitko laittaa sun profiiliin kuvaukset näistä ukoista, ja keksi niille vaikka nimet.

Pera: exä, jota vonkasin yo-bileissä, naitu 5 krt

Mara: seukattu 5kk, pantu xx kertaa

Jore: yks ...

jne.

Jos joku ottaa itsestään kuvia, jotka on asiattomia, eikä hyvän maun mukaisia, niin niitä on hieman vaikea kommentoida. Tarkoitan asiattomalla sellaista, että kuvataan vaikkapa tissejä tai peppua. Sellaisen kuvan ainakin antaa se, kun sanot, että olet yrittänyt esitellä parhaita puoliasi. Helposti sellainen määrätietoinen esittely on vaivaannuttavaa.

Tää on niin totta!

Tää herättikin miettimään... taidan tietää tasan yhden ihmisen joka on oikeasti "täydellisen kaunis". Eli molemmat on upeita, sekä luonne että ulkoinen olemus.

LAITA JO SE KUVA!!EIHÄN ME MUUTEN OSATA SANOA JUUTA EIKÄ JAATA!

Varmasti saisit rehellisen vastauksen täältä eikä tarvii enää aprikoida. Laita ny edes hetkeksi.

HUOH!!!

[QUOTE="Ken guru";23931628]On varmasti. Sen verran outoja puhelee, että ei voi uskoa todeksi. Joku mamma naureskelee kaikkien vastauksille kun ottavat tosissaan, samalla miettien että mitä seuraavaksi keksisi. Helppohan tuollaista typerystä on esittää.[/QUOTE]

Kuka ottaa ap:n tosissaan? Ihan selkiä provo.

Yhteistyössä