V
vieras
Vieras
Eli olen tehnyt kesällä hilloa mansikoista ja viinimarjoista ja käytin hillosokeria. No mansikkahillo tuli vetistä kuin mehua ehkä aavistus "paksumpaa" ja mansikat pysyivät pinnalla jäähdyttämisenkin jälkeen. Sama juttu kävi viinimarjojen kanssa.
Ja ohjeen mukaan tein!
Missä vika?
Ja ohjeen mukaan tein!
Missä vika?