Miksi en osaa ostaa mitään halpaa =( ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Tänään se taas nähtiin. Piti käydä ostamassa muutama huonekalu ja lapselle vaatteita sekä itselle takki. En millään raaskisi maksaa vaatteista paljoa mutta hups heijjaa taas oma takki maksoikin 90 euroa ja pojan haalarille tuli hintaa 50 euroa vaikka tarjouksesta ostin. Pojalle ei housuja löytynyt alle 25 euron ja taaperon vaatteissa se on paljon. Pipotkin maksaa mansikoita.

Huonekaluliikkeessäkin tarkoitus oli ostaa halvinta mutta taas se kallein mahdollinen lähti mukaan. Tai ainakin melkein. Ne halvemmat ei sitten olleetkaan kivan näköisiä tai tuntuivat ihan rihveliltä.

Pitää varmaan kohta laittaa joku muu hankkimaan tavarat meille koska oikesti halvempikin välttäisi mutta lopputulos on tämä aina jostain syystä.

Morkkista iskee sitten myöhemmin kun ynnäilee miten paljon halvemmalla olisi taas selvinnyt jos olisi sen halvemman valinnut.

Täällä siis taas morkkista selvittelen....

tiiät varmaan että se halvin ei tule kuitenkaan loppupeleissä halvimmaks? Jos vaik särkyy niin saat olla taas ostamassa! Laadusta kannattaa maksaa, joissakin asioissa ainakin! ja huonekalut pitäs kestää pitkään, joten mielestäni parempi sillo maksaa enemmän ja saada mukavuutta =)

No huonekaluliikkeestä ei yleensä kannata ostaakaan sitä halvinta, tulee pidemmän päälle kaalliiksi, kun joutuu kohta kuitenkin taas ostamaan uutta kun laatu on mitä on...

No se on kyllä totta että huonoa ei kannata ostaakkaan kun ei se halvaksi tule niinkään. Ja olen kyllä ollut aina ostoksiini tyytyväinen, laatuun ja kestävyyteen. En kuitenkaan osaa olla merkkitietoinen, minulla on ihan omat kriteerit millä tuotteen ostan.

Mutta kirvelee välillä kun lukee millaisia löytyjä ihmiset tekee edullisesti, ei vaan mun kohdalle koskaan satu.

Ei halvalla saa hyvää. Ostin tänään yhden kattilan ja yhden paistinpannun. Maksoivat 140 euroa, kun sain tingattua. Luulen, että nämä kestää... Vuosi sitten ostin pinnoitetun halvan kattilan ja nyt se on entinen.

Yhteistyössä