miksi EN ostaisi hug-a-bubia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kertokaa nyt niitä HUONOJA PUOLIA hug-a-bub merkkisestä kantoliinasta?? Olen tässä nyt 4kuukautta pähkäillyt ostaako vaiko eikö a nlukenut kommentteja vaikka mistä, onko se tosiaan hintansa väärti..?

Siksi että se on niin julmetun kallis, ja liian pitkä ellet sitten ole todella keskivartalolihava.
Hae kangaskaupasta tavallista trikoota 4metriä, ja käytä sitä. Säästät yli 60e.

Mietin itsekin pitkään tuota hug a bubia mutta sitten sain lainaan ystävältäni liinan (merkkiä en muista) ja on toiminut oikein hyvin. Joten tuskin kannattaa maksaa noin paljoa liinasta kun halvemmalla saa hyviä liinoja.

Hug-A-Bub on kyllä kallis mutta kuulemma hintansa väärti.

Ja kantoliinaan ei "perustrikoo" käy, täytyy olla mielellään interlock trikoota.On tukevampi eikä veny ihan muodottomaksi.

Itse sain (onneksi) siskoltani lainaan juurikin tuon hug-a-bubin. Tykkään siitä siinä mielessä, että on tosi hyvä päällä (ainakin pienemmän vauvan kanssa), mutta onneksi ei tullut itselle ostettua, koska niin vähälle käytölle on jäänyt. Itse tykkään enemmän repuista. Tuo huggis ainakin on hirvittävän pitkä, joten jonkinlaista ahertamista vaatii sen päälle pukeminen. Mutta päällä kyllä tuntuu tosi napakalta ja mukavalta. Varmasti saa tuollaisen itse helposti ommeltua, mutta laiskana käsityöihmisenä itse en jaksanut. Suosittelen sinullekin, jos vain mahdollista, että lainaat liinan jostakin. Siinä sitten näkee, miten paljon liinalle oikeasti tulee käyttöä. Meillä olisi melkoisen turhaksi jäänyt.

Minä ostin hug-a-bubin eikä ehkä olisi kannattanut laittaa niin paljon rahaa. Ostin jo ennen vauvan syntymää ja käyteltiinkin alkuvaiheessa jonkin verran, mutta siinä 5 kk paikkeilla ostin sitten patapum-repun ja on toiminut meille paljon paremmin kuin liina! Hug-a-bubissa minua haittasi venyminen jonka vuoksi sai olla jatkuvasti kiristelemässä solmuja, sekä ne rumat pitkät hännät, tuli myös aina kamalan kuuma kun metritolkulla kangasta ympärillä.

Patapumiahan ei saa ihan pienelle käyttää eikä se liinakaan nyt niin huono ollut, en siis myy omaani pois vaan säästän mahdollista seuraavaa vauvaa varten. Silti nyt jos ostaisin niin muutamaksi kuukaudeksi välttäisi halvempikin liina ja sitten kunnon reppu. Tai jos tykkääkin liinailusta niin hyvä kudottu liina, eivät ilmeisesti veny?

ainiin, nyt tosiaan kun sokeripala asiasta mainitsi, niin tuli itsellekin mieleen, että kuuma tuon liinan kanssa kesällä oli, kun vauva hohkasi kuin pieni kiuas nahka vasten nahkaa. :laugh:

Yhteistyössä