miksi en tykkää seksistä? Enkä himoitse ketään enkä mitään koskaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haave"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voiko mieheltä vaatia että tekisi joskus jotain itsekseen, kavereittensa kanssa. Kävisi jossain eikä olisi AINA kotona. Hänellä itselläänkin on hermo kireällä kun on aina vaan kotona ja pyörittää arkea. Nyt kesän jälkeen tuleekin vaihto ja minä jään taas kotiin lasten kanssa ja mies palaa töihin.

[QUOTE="Aloittaja";28583380]Voiko mieheltä vaatia että tekisi joskus jotain itsekseen, kavereittensa kanssa. Kävisi jossain eikä olisi AINA kotona. Hänellä itselläänkin on hermo kireällä kun on aina vaan kotona ja pyörittää arkea. Nyt kesän jälkeen tuleekin vaihto ja minä jään taas kotiin lasten kanssa ja mies palaa töihin.[/QUOTE]

Voi ja pitääkin!

Sopikaa joku tietty päivä milloin ukko lähtee ovesta ulos ja palaa vasta iltasella.
Kai se nyt ainakin yhdeksi illaksi tekemistä keksii?
Joku harrastus? Mitä se tykkää tehdä?

olen tietyllälailla seksikuurin kannattaja, koska näen että seksi on yksi perus tarve syömisen, juomisen ym tapaan. Eli parisuhteeseen tämä on kuuluva juttu vaikkei aina kovin hotsittaisikaan, olen seksiin suostuvainen. Ja olen jostain? artikkelin lukenut, että keskustelu/asioista puhuminen on yliarvostettua suhteessa vaan parempi mittari parisuhdetyytyväisyyteen olisi seksiin tyytyväisyys tai jotain..

Peesaan, mutta...

Usein kun vaivaa parannetaan sillä "väkisinharrastamisella" niin mennään ojasta allikkoon.
Silloin hieman epäinnostavasta tehdään helposti jopa vastenmielistä.

Seksi on oiva mittari, mutta itsessään surkea parannuskeino.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
[QUOTE="haave";28582990]Enemmänkin sekin on suoritus. Odotan että mies saa nautinnon. Olen aika passiivinenkin kun minua seksi jotenkin inhottaa. En halua ottaa suihin, en tykkää suutelusta tms. Mies kyllä on hyvä sängyssä. Antaa mielellään suuseksiä jne. Ei ole mikään pikapano-tyyppinen vaikka sekin onnistuu jos sitä toivon.

Mutta missä on minun intohimo? Minun himo?? Tahtoisin haluta seksiä ja nauttia siitä.[/QUOTE]

Testauta estrogeeni tasot labrassa?

[QUOTE="vieras";28583385]Peesaan, mutta...

Usein kun vaivaa parannetaan sillä "väkisinharrastamisella" niin mennään ojasta allikkoon.
Silloin hieman epäinnostavasta tehdään helposti jopa vastenmielistä.

Seksi on oiva mittari, mutta itsessään surkea parannuskeino.[/QUOTE]

Oon niin samaa mieltä tästä. Ne jotka 'pakkoseksiä' ehdottaa ei ehkä ole olleet tilanteessa jossa seksiä ei oikeasti halua. Kokeiltu on tällä mennään väärään suuntaan.

[QUOTE="Aloittaja";28583243]En pidä ääntä seksin aikana, ei tunnu jotenkin luonnolliselta. En halua harrastaa seksiä valot päällä. Häpeän itseäni. Olen aina hävennyt. En oikein osaa ajatella harrastavani seksiä missään muualla kuin sängyssä. Joku vikahan minussa selkeästi asian suhteen on :([/QUOTE]

Tässähän se syy on; et ole tyytyväinen itseesi ja se heijastuu seksielämääsi. Mulla ihan sama juttu, ylipaino raskauksien jälkeen heijastuu seksielämäämme todella paljon, seksiä ehkä kerran kahteen viikkoon ja kärsimme tästä molemmat, joskus mennyt kuukausikin ilman. Mua vaan ällöttää oma keho, en voi sille mitään, en koe olevani haluttava sängyssä. Eikä tähän miehen vakuuttelut auta, ettei häntä mun kilot haittaa, kun itseäni ne haittaavat. Onneksi imetys kohta loppuu ja voin alkaa laihduttaa ihan toden teolla, jos sen jälkeen halut ei palaudu niin sitten kai pitää mennä juttelemaan jollekin asiantuntijalle.

[QUOTE="vieras";28583619]Oon niin samaa mieltä tästä. Ne jotka 'pakkoseksiä' ehdottaa ei ehkä ole olleet tilanteessa jossa seksiä ei oikeasti halua. Kokeiltu on tällä mennään väärään suuntaan.[/QUOTE]

Itse ehdotin tuota viikon seksikuuria, ja mua ei oikeasti haluttanut yhtään. Ja olin myös epävarma itsestäni. Mutta minulle se toimi, kaikkea voi ainakin kokeilla. Oma haluttomuus johtui pitkälti omasta epävarmuudesta, ja kaikesta siitä kireästä tunnelmasta mitä seksittömyys aiheutti suhteeseen. Ja kun sitä seksiä on kerta kolmeen kuukauteen, siitä yhdestä kerrasta tulee suhteettoman suuri mörkö kaikkine odotuksineen jne.

Ja tajusin että se seksi vaikuttaa niin kaikkeen parisuhteessa, se on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa. Kun meillä ei ollut seksiä, mies muuttui välinpitämättömäksi, jopa vähän masentuneeksi. Koko mies muuttui täysin, kun seksi tuli takaisin kuvioihin! Välinpitämättömyys katosi sekä väsymys/alakuloisuus, alkoi ottamaan taas minua huomioon monella eri tavalla, halusi viettää aikaa yhdessä muuallakin kuin sängyssä yms. Pitkä seksittömyys voi kiristää välejä todella.... Ja kyllä omat halut palasi aika tehokkaasti kun suhteeseen tuli takaisin hellyys ja sellainen seksuaalinen virittyneisyys. Ja kun sitä seksiä on paljon, ei kasaudu liikaa paineita sille yhdelle panokerralle.

En ennen "pitänyt" suuseksistä, koska olin epävarma. Nykyään pidän suuseksistä todella ja osaan nauttia, kun vaan aloin hommiin epävarmuudesta huolimatta ;) Pikkuhiljaa huomasin, uskoin että toinen oikeasti nauttii siitä, joten en voi olla niin huono tai ällöttävä sängyssä.

Halusin vaan ap kertoa sinulle oman kokemukseni, koska meillä oli ihan sama ongelma ja minulla samoja ajatuksia. Ennen meillä oli seksiä ehkä kerran kahteen/kolmeen kuukauteen ja sekin oli minulle vaikeaa, kuurin jälkeen meille jäi vähän päälle toi 7 kertaa viikossa... vois olla enemmänkin, mutta kun nuo lapset pyörii jaloissa. :P Öisin onneksi ehtii paneskella pitkänkin kaavan mukaan. Itse uskon siihen että mitä enemmän seksiä on, sitä enemmän sitä haluaa. Seksittömyyteen taas turtuu nopeasti ja hommiin on hankalampi ryhtyä, pelkän aloitteenkin tekeminen voi tuntua hankalalta. Vähän niinkuin jossain urheilulajissa, ei sitä taitoa ja varmuutta oikeen saa muuta kuin treenaamalla paljon ;)

Meillä ihan sama homma. Seksi tuntuu suorittamiselta ja sen aloitus todella hankalaa. Itse monesti ajattelee että teenpä tänään aloitteen mutta kun sen aika tulee, yritän taas vältellä sitä. Mies on todella seksuaalinen, joka päivä haluaisi seksiä, itselle riittäisi kerta viikossa tai silloin kun se tulisi spontaanisti eikä niin että aha, päivän seksiannoksen aika...
Meillä myös mies kotona KOKO AJAN. Minä käyn töissä ja hän on koti-isänä tällä hetkellä ja toivottavasti pääsisi pian töihin. Ei juuri käy missään. Vietämme melkein koko ajan kaiken aikamme yhdessä. Hänellä muutama kaveri täällä paikkakunnalla missä asumme muttei juuri vietä aikaansa heidän kanssaan. Tämä työttömyyskin jo kiristää välejämme, tiedän ettei ole kyllä hänen oma vikansa koska hakee töitä kuitenkin koko ajan.
Emme kyllä tee kahdestaan juuri koskaan mitään, meillä on yksi lapsi.

Yhteistyössä