S
sirissa
Vieras
Hyvän ystäväni käytös on muuttunut tosi kummalliseksi. Enkä ymmärrä mistä tällainen voi oikein johtua?! Muutama esimerkki: menin naimisiin ja päällimmäiseksi mieleen jääneet kommentit häneltä olivat "ME (hän ja miehensä) emme tarvitse nimiä papereissa jotta tiedämme mitä merkitään toisillemme" ja "MEIDÄN ei tarvitse todistella kenellekään mitään". Häiden jälkeen: "minä en haluaisi järjestää häitä, kun tiedän ettei sellaisiin kuitenkaan kukaan aidosti halua tulla", "en haluaisi vaivata ihmisiä omilla häilläni". He eivät tulleet häihimme..
Ja nyt hän koki tarpeelliseksi ilmoittaa minulle, että ex-poikaystäväni on mennyt naimisiin ja hänestä tulee isä. Eromme oli aikoinaan todella kipeä ja pyysin, ettei hän puhuisi exästäni minulle mitään. Tänä päivänähän tuolla tiedolla ei enää ole mitään merkitystä, mutta ihmettelen miksi hänellä oli tarve se sanoa.
Ja nyt hän koki tarpeelliseksi ilmoittaa minulle, että ex-poikaystäväni on mennyt naimisiin ja hänestä tulee isä. Eromme oli aikoinaan todella kipeä ja pyysin, ettei hän puhuisi exästäni minulle mitään. Tänä päivänähän tuolla tiedolla ei enää ole mitään merkitystä, mutta ihmettelen miksi hänellä oli tarve se sanoa.