Miksi? Epäluotettavasta kaveripiiristä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LN

Vieras
Jos on tilanne, että mies pettää naista, miehellä ja naisella molemmilla omat ystäväpiirit, ja kaikki miehen ystävät tietävät, että mies pettää, miksi kukaan heistä ei kerro naiselle tästä tilanteessa, jossa nainen soittaa heille ja kysyy suoraan asiasta?
Vasta myöhemmin yksi näistä miehen kavereista suostuu jotakin kertomaan miehen tapailuista toisen naisen kanssa, mutta siitäkin mahdollisimman epäselvästi.
Kysymys kuuluu,miksi näin?

no ei halua sekaantua toisten asioihin ja juoruta.. ja kukapa haluaisi kertoa kaverinsa asioita jollekin sen tyttöystävälle.. Miehen täytyis kertoa itse. Pariskunnan pitäisi selvittää asiat keskenään.

Ajattelevat varmaan, etteivät halua sekaantua asioihin. Jotkut ovat mieluummin lojaaleja sille pettävälle kaverilleen/ystävälleen, kuin tämän puolisolle, jonka kavereita eivät ole. En tiedä kumpi tapa on oikeampi tai parempi.

Onhan sekin kyllä, että valehtelee suoraan kysyttäessä... Ehkä itse tuollaiseen tilanteeseen joutuessani koittaisin päästä tilanteesta kertomatta mitään, mutta sanoisin (jos vellihousuna uskaltaisin) pettäjälle, että minut on pistetty ikävään välikäteen. Joten kertoo itse tai sitten minä kerron. En halua valehdella kysyttäessä toisen puolesta tuommoisissa asioissa.

Eihän ne nyt tietenkään ystävästään mene kertomaan, kertoisitko itse heti naisystäväsi miehelle että ystäväsi pettää häntä?

Jos itse tietäisin että ystäväni pettää miestään, en kertoisi, jos kysyttäisiin, kehottaisin selvittämään asian puolisonsa kanssa.

Sitten vasta, jos saisin tietää että hyvän ystäväni mies pettää häntä, kertoisin, mutta tässäkin tapauksessa antaisin miehelle itselleen mahdollisuuden kertoa itse ensin.

[QUOTE="hmm";22961444]Eihän ne nyt tietenkään ystävästään mene kertomaan, kertoisitko itse heti naisystäväsi miehelle että ystäväsi pettää häntä?

Jos itse tietäisin että ystäväni pettää miestään, en kertoisi, jos kysyttäisiin, kehottaisin selvittämään asian puolisonsa kanssa.

Sitten vasta, jos saisin tietää että hyvän ystäväni mies pettää häntä, kertoisin, mutta tässäkin tapauksessa antaisin miehelle itselleen mahdollisuuden kertoa itse ensin.[/QUOTE]

Ja siis tää ei oo mikään mies/nais juttu vaan lähimmät ystävät ensin, oli ne sitten miehiä tai naisia.

olen itse ollut juuri tälläisessä tilanteessa, mies petti ja kaikki miehen kaverit tietysti tiesivät tästä mutta kukaan ei kertonut mulle koska miehet pitävät aina toistensa puolta.. jos kävisi niin että mä tietäsin että joku läheinen ystävä pettää niin sanoisin että joko hän kertoo tai sitten minä.

Yhteistyössä