Q
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Eilen kävelin taksista työpaikkaan ja sitten nuoria miehiä oli kävelleet ohi ja huusivat mulle, strippari, strippari.... en tajua oliko mulla jossain kirjoitettu että olen strippari, voi olla olen asiakas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Eilen kävelin taksista työpaikkaan ja sitten nuoria miehiä oli kävelleet ohi ja huusivat mulle, strippari, strippari.... en tajua oliko mulla jossain kirjoitettu että olen strippari, voi olla olen asiakas![]()
no mut jos ne on nähny sut esiintymässä ja siks tiesivät mitä huudella.
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen olen kuitenkin:En minä vihaa! Miksi vihaisin?! Vihaan kokoomusta, porvareita...vihaan pedofiileja, raiskaajia..Mutta strippareita, miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja nainen 28v:mä olen töissä strippibaarissa tiskin takana ja mä rakastan strippareita. mä tykkään katsella heidän erilaisia esityksiä mikäli vaan illan aikana kerkiän. meijän strippareiden kanssa on mukava jutella, on eri mielipiteitä ja eri maalaisia. olen myös saanut heiltä paljon vinkkejä matkailun suhteen, "maailmani" on avartunut tästä kokemuksesta. miehet meillä asiakkaina on ihan parhaimmistoa, ei ole oksentavia teinejä huutelemassa, vaan hyvä käytöksisiä miehiä jotka eivät vittuile ja sammuile. enemmän mä tykkään olla täällä strippipaarissa töissä, kun entisessä räkälässä tai ruokapaikassa missä kirkuvat mammat muksuineen vaativat millon mitäkin.
ja kun olen itse viihteellä, käyn strippibareissa sekä ystävieni että mieheni (ja hänen kavereidensa) kanssa.
lisään vielä, että tytöt suomessa tanssivat ihan vapaaehtoisesti, en tiedä ihan varmaksi, voi toki poikkeuksiakin löytyä.
ja olen kateellinen strippareiden tajuttoman hyvästä rytmitajusta ja mielettömän hyvistä esityksistä tangolla, minusta ei ikipäivänä sais sellasta tanssijaa. tangolla tanssiminen vaatii hyvän kunnon ja valtavaa taidokkuutta.
=) antakaa kaikkien kukkien kukkia![]()
Sirkkis kiemurtelemaan vähissä vaatteissa ja Putinin näköinen ukkeli toljottamassa. Voir ristus mikä mielikuva!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En mä vihaa strippareita. Mutta olen tarpeeksi hyvä, että minussa riittää katselemista oman miehen tarpeisiin ja hän on minun. Kyllä minä voin hänelle tanssia ja ottaa vaatteita pois, ei siinä ole mitään ongelmaa. Tosin ei se ole menossakaan semmoisiin paikkoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sirkkis kiemurtelemaan vähissä vaatteissa ja Putinin näköinen ukkeli toljottamassa. Voir ristus mikä mielikuva!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En mä vihaa strippareita. Mutta olen tarpeeksi hyvä, että minussa riittää katselemista oman miehen tarpeisiin ja hän on minun. Kyllä minä voin hänelle tanssia ja ottaa vaatteita pois, ei siinä ole mitään ongelmaa. Tosin ei se ole menossakaan semmoisiin paikkoihin.![]()
Oletko joka hetki seuraamassa ukkosi kintereillä? Uskismiehethän ovat just iso osa strippiklubien yleisöä. Näin kertoi lehdessä eräs ko ammatin harjoittaja.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sirkkis kiemurtelemaan vähissä vaatteissa ja Putinin näköinen ukkeli toljottamassa. Voir ristus mikä mielikuva!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En mä vihaa strippareita. Mutta olen tarpeeksi hyvä, että minussa riittää katselemista oman miehen tarpeisiin ja hän on minun. Kyllä minä voin hänelle tanssia ja ottaa vaatteita pois, ei siinä ole mitään ongelmaa. Tosin ei se ole menossakaan semmoisiin paikkoihin.![]()
No sun ei tarvii alkaa sitä mielikuvaa mielessäs hellimään. Tollaset on parin välisiä, kahdenkeskisiä juttuja. Sen takia strippareita ei varsinaisesti tarvita, ainakaan meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sirkkis kiemurtelemaan vähissä vaatteissa ja Putinin näköinen ukkeli toljottamassa. Voir ristus mikä mielikuva!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En mä vihaa strippareita. Mutta olen tarpeeksi hyvä, että minussa riittää katselemista oman miehen tarpeisiin ja hän on minun. Kyllä minä voin hänelle tanssia ja ottaa vaatteita pois, ei siinä ole mitään ongelmaa. Tosin ei se ole menossakaan semmoisiin paikkoihin.![]()
No sun ei tarvii alkaa sitä mielikuvaa mielessäs hellimään. Tollaset on parin välisiä, kahdenkeskisiä juttuja. Sen takia strippareita ei varsinaisesti tarvita, ainakaan meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko joka hetki seuraamassa ukkosi kintereillä? Uskismiehethän ovat just iso osa strippiklubien yleisöä. Näin kertoi lehdessä eräs ko ammatin harjoittaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nainen 28v:mä olen töissä strippibaarissa tiskin takana ja mä rakastan strippareita. mä tykkään katsella heidän erilaisia esityksiä mikäli vaan illan aikana kerkiän. meijän strippareiden kanssa on mukava jutella, on eri mielipiteitä ja eri maalaisia. olen myös saanut heiltä paljon vinkkejä matkailun suhteen, "maailmani" on avartunut tästä kokemuksesta. miehet meillä asiakkaina on ihan parhaimmistoa, ei ole oksentavia teinejä huutelemassa, vaan hyvä käytöksisiä miehiä jotka eivät vittuile ja sammuile. enemmän mä tykkään olla täällä strippipaarissa töissä, kun entisessä räkälässä tai ruokapaikassa missä kirkuvat mammat muksuineen vaativat millon mitäkin.
ja kun olen itse viihteellä, käyn strippibareissa sekä ystävieni että mieheni (ja hänen kavereidensa) kanssa.
lisään vielä, että tytöt suomessa tanssivat ihan vapaaehtoisesti, en tiedä ihan varmaksi, voi toki poikkeuksiakin löytyä.
ja olen kateellinen strippareiden tajuttoman hyvästä rytmitajusta ja mielettömän hyvistä esityksistä tangolla, minusta ei ikipäivänä sais sellasta tanssijaa. tangolla tanssiminen vaatii hyvän kunnon ja valtavaa taidokkuutta.
=) antakaa kaikkien kukkien kukkia![]()
Missä olet töissä, ehkä olin joskus siellä keikalla =) ?
Eihän ne vaimot yleensä tajua....Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko joka hetki seuraamassa ukkosi kintereillä? Uskismiehethän ovat just iso osa strippiklubien yleisöä. Näin kertoi lehdessä eräs ko ammatin harjoittaja.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sirkkis kiemurtelemaan vähissä vaatteissa ja Putinin näköinen ukkeli toljottamassa. Voir ristus mikä mielikuva!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En mä vihaa strippareita. Mutta olen tarpeeksi hyvä, että minussa riittää katselemista oman miehen tarpeisiin ja hän on minun. Kyllä minä voin hänelle tanssia ja ottaa vaatteita pois, ei siinä ole mitään ongelmaa. Tosin ei se ole menossakaan semmoisiin paikkoihin.![]()
No jaa, uskismiehet saavat olla, jos tahtovat, ihan vapaasti. Mutta tiedän kyllä miehen menot aika tarkkaan, eikä ole koskaan ollut syytä epäillä häntä mistään. Enkä tajua mitä syytä hänellä sellaiseen olisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän ne vaimot yleensä tajua....Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No jaa, uskismiehet saavat olla, jos tahtovat, ihan vapaasti. Mutta tiedän kyllä miehen menot aika tarkkaan, eikä ole koskaan ollut syytä epäillä häntä mistään. Enkä tajua mitä syytä hänellä sellaiseen olisi.