Miksi et anna palautetta huuto.netissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaappee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla taitaa olla yksi palaute antamatta. Hyvin harvoin siellä käyn ja tällä kertaa myyjällä kesti melko pitkään ennen kuin postitti tavaran, niin sitten se vaan unhohtui, tavallisesti olen kyllä antanut palauteen heti, kun olen saanut tuotteen.

Ja siis tuntuisi jotenkin nipolta alkaa ihmisiä muistuttamaan palautteiden antamisesta eli oon vaan jupissut hiljaa mielessäni :).

Eipä se nyt mitenkään nipoa ole, itse ainakin käyn nykyään huutiksessa kirjautumassa sisään vain kun ostan jotain, muuten selaan kirjautumatta ja sitäkin tapahtuu ehkä pari kertaa vuodessa. Eli en kyllä välttämättä muista laittaa palautetta, että mua kyllä sais kauppakumppani muistuttaa, sehän on vaan hyvä juttu!

Mutta aikaa palautteen antoon on 3 kk. Nytkin on yks rästissä, yks sukulainen haki tuotteen. En oo sitä vielä itse nähnyt joten annan palautteen vasta sitten kun tuote minulla.

Älä sitten käytä koko paikkaa, jollet edes paria klikkausta jaksa tehdä lisää.

Niin ja kun ne ei edes läheskään aina ole noita jotka käy siellä harvoin. Nytkin mulla uupuu yksi palaute viime viikolla tehdystä kaupasta ja tällä viikolla myyjä on laittanut lisää tavaraa myyntiin (eli oletettavasti nähnyt sen: sinulla on xx kohdetta joista et ole anatnut palautetta) ja olisi voinut samalla klikata sitä positiivista (kauppa sujui hyvin, maksoin noudettaessa käteisellä pari päivää huudon päätyttyä eli valitettavaa tuskin on??).

En antanut, kun postitus kesti.. Sinänsä tuote oli hyvä. Mutta aikoi postittaa pe (maksoin ti, sama pankki). 2.5vk päästä kysyin tuotetta ja siitä seuraavalle päivälle oli postin leima :/ Että minkä palautteen tuosta antais, ei positiivista oikein hyvillä mielin voi antaa, mutta neutraalikin..:/

Yhteistyössä