Miksi ET ole facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun elämässäni ei tapahdu yhtään mitään mikä muita kiinnostaisi. Ja jos tapahtuisi, se olisi sellaista mitä en kenellekään kertoisi. Liian sitovaa, vaivalloista, teennäistä.

En, en halua koukuttaa itseäni taas yhteen nettiyhteisöön. En ole myöskään mitenkään erityisen sosiaalinen, että jaksaisin kiinnostua puolituttujen jutuista, saati sitten itse jaksaisin kirjoitella itsestäni mitään. Ei vaan jaksa kiinnostaa.

Ei mulla oo aikaa, en tajuu miks pitäs kun muutenkin tuun toimeen, en yleensä tee juttuja vain siksi koska kaikki muutkin tekee, olen kuullu ikäviä juttuja siitä, en vahtaa tietokoneella koko ajan joidenkin statuksien vaihtoja saati että ite kirjottelisin ilmoituksia millon meen paskalle, millon tuun paskalta, mikä oli tulos, tarvitaanko laksatiiveja.

Mä olen kyllä siellä, ihan vitsillä menin, kun aloitin mukamas uuden elämän...
Mutta en oikein tiedä, mitä siellä pitäisi tehdä :D

Ja se miksi en ollut siellä, oli vain siksi, koska en tiennyt, mitä siellä pitäisi tehdä :D :D Ja se ei tuntunut omalta jutulta, eikä kyllä tunnu vieläkään...

Mutta on vaan niin helvetisti kavereita :D

Koska Facebookin ehdot käyttäjille ovat sellaiset kuin ovat. Koska en ole kiinnostunut kuka tyhjentää juuri nyt tiskikonetta ja kenen lapsi on hiekkalaatikossa. Koska se on niin pinnallista ja typerää (200 kaveria jne). Koska tykkään nähdä ihmisiä kasvokkain ja jutella puhelimessa.

Ja ennenkaikkea koska se köyhdyttää muuta elämää eikä ole oikeaa elämää.

Koska en halua yhdenkään menneisyyden ihmisen ottavan minuun yhteyttä.

Ja jos en jollekulle kelpaa kaveriksi ilman jotain fb:tä niin sitten hän ei ole minun arvoinen.

Lisäksi arvosta tietosuojaa varsin korkealle.

En ole ollut. Olen jotenkin ajatellut että niiden oikeesti läheisten ystävien kanssa pidän yhteyttä muuten. Onko siis tarpeen tietää kaikkien tuttujen kuulumisia? Lähinnä ulkomailla asuvien ystävien takia ehkä saattaisin profiilin aukaistakin, kun heitä näkee niin harvoin. Toisaalta en halua että ne, joiden en halua minua löytävän, löytävät minut facebookissa...Vaikka ei ole mitään liikoja luurankoja kaapissa, jotkut ihmiset olen jättänyt tarkoituksella taakseni.

Mua ei kiinnosta kertoa itsestäni puolitutuille, ystävillekin vain tekstiviestein, puheliitse tai naaatusten. ua ei kiinnosta kertoa yleisesti, että olen raskaana tai uuttanut, vielä väheän päiväkuuluisiani. Ja toisinpäin: ua ei kiinnosta toisista asiat, joita ei voi naamatusten kertoa. Mun ystävyyteni raja on sellainen, että jos ei halua raskaudestaan henkilökohtaisesti kertoa, olkoon kertomatta.

Eikä ua kiinnosta kavereitten vauvojen kuvatkaan, kun ei kiinnosta dokumentoida oienkaan lasten kuvia.

Juu, mulla on lkyllä kavereita ja ystäviä. EN HALUA enempää ja valjumpia suhteita.

ei kiinnosta olla siellä kaiken kansan kytättävänä. ei kannata selittää että ssiellä on niitä kaikenmaailman estoja.
ei maksa vaivaa.

En ole koskaan ollut, enkä koskaan liity.

Olen tutuilta kuullut juttuaj ja minä olen siitä saanut kuvan sellaisena mässäilyfoorumina, juorutaan toisten asioista ja vaihdellaan kuumimpia juoruja, elvistellään thaimaanlomakuvilla ja kerrotaan miten taas meni hiuganihqudaa myöhään siis baaris ja jatkoill Jorkan kaa kun se pani takaapäin.

Minulla on niiden puhelinnumerot, joiden kanssa haluaun pitää yhteyttä, en tarvitse siihen facebookia.
Toisekseen minua ei kiinnosta hevonvitun vertaa missä ysiluokalla takanani istunut Pasi asuu tällä hetkellä.

Yhteistyössä