Miksi ette ole ulkona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja duppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

duppa

Vieras
Kaikki kunnialliset äidit ( eiks niin... ;-) ) ulkoilee tähän aikaan lastensa kanssa. Näin ainakin päivähoidon ammattilaiset tekee! No, miksi te ette ole ulkona? Me ei olla, koska mulla on hirveä nuha. Pää räjähtää. Laps on kyllä terve. Harmittaa vietävästi, koska tänään olis perhekahvila (MLL) ja siellä on tosi virkistävää käydä. No, ens viikolla sitten taas. Nyyh.

esikko on koulussa, seuraava isänsä kanssa reissussa ja kuopusvauva nukkuu aamupäiväunet omassa sängyssä. niin ja ulkona sataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Flunssaa tässä parannan ja lihaskipuja ja supistuksenkaltaisia kuuntelen, mutta taksvärkkiteini ulkoilee taaperon kanssa... Aikoivat katsella tatteja lähimetsästä.

kovasti tekis mieli ulos tyttöjen kanssa lähteä, mut itse olen tällä hetkellä niin kauheassa flunssassa,et tytöt taitaa mennä vasta illalla ulos, kun mieheni tulee töistä. Yritän tässä levätä tämän ja huomisen päivän, kun perjantaina olis työpäivä enkä millään haluaisi olla töistä pois..

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei taitais opettaja tykätä, jos lähtisin hakemaan kuopusta kesken oppitunnin ulkoilemaan mun kanssani :D

Minä ajattelin juuri hakea kolmesta luokasta pennun. "Nyt ulkoilemaan äidin kanssa, hop, hop!"

"Äitii, vähän sä olit nolo!"

muksu 11kk nukkuu vielä kahdet unet ja ne ekat osuu näihin aikoihin, kunnon mami tietenkin lykkisi nukkuvaa pienokaistaan rattaissa raikkaassa ulkoilmassa mutta mä oon mielummin kaksplussalla kera kahvikupin, niin ja ei se muksu edes nuku vielä ja iskänsä leikkii sen kanssa autoilla.
yksi mukelo on eskarissa, ja ulkoilee siellä parhaillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei taitais opettaja tykätä, jos lähtisin hakemaan kuopusta kesken oppitunnin ulkoilemaan mun kanssani :D

Minä ajattelin juuri hakea kolmesta luokasta pennun. "Nyt ulkoilemaan äidin kanssa, hop, hop!"

"Äitii, vähän sä olit nolo!"
:laugh: :laugh: Mun 17 v ...hetko, mikäs tunti sillä on menossa...RUOTSI.... olisi varmaan ihan mielissään ja sanoisi opettajalle "anteeksi, mutta täytyy varmaan lähteä viemään äitiä lääkäriin" :xmas:

Ah sentään en ole ainoa luopio. Kyllä varmaan täydellinen äiti lykkis lasta nuhassakin vaunuissa tai istuisi hiekkiksen reunalla että napero saisi raitista ilmaa. No meillä saa riittää tän viikon ajan että ikkuna on auki :p