Miksi ex-poikaystävä klikkaa kaveriksi facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ufo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ufo

Vieras
Alle puolen vuoden seurustelusuhde monta vuotta sitten. Mies aivan innoissaan suhteen alussa, mutta kun hän "sai" minut omakseen, rupesi jo tunteet hiipumaan. Minä olin rakastunut, mies ei ollut kovinkaan intona. Sitten hän jätti minut. Tämän jälkeen emme olleet missään tekemisissä. Miksi ihmeessä hän nyt monen vuoden jälkeen haluaa olla ystäväni facebookissa? Haluaako vain tarkastaa, että olenko perheellinen? Minä en ole exiäni klikannut ystäviksi, koska he ovat mennyttä elämää. En ymmärrä miksi vanhoja haavoja pitäisi repiä auki...

Niitä ketkä olen ottanut seurusteluaikana kaveriksi Facebookiin en ole poistanut vaikka ollaan erottu. Eikä nuokaan minua ole poistanut. Itsellä on aina aika hyvissä väleissä eronnut. Jälkikäteen olen yhden ex-poikaystävän kaveriksi ottanut. Hänen kanssaan olaan oltu koko peruskoulu samalla luokalla. Yläasteella alettiin seurustelemaan, jonkin aikaa oltiinkin yhdessä. Olimme toistemme ensimmäiset monessakin mielessä. Näin aikuisina ollaan kuitenkin otettu toisemme Facebook-kavereiksi (koko naamakitjaa ei ollut vielä seurusteluaikoinamme edes keksitty). Enkä kyllä pidä sitä mitenkään outona.

Itse tiputin exäni fb kavereista koska ainakaan silloin en mitenkään pystynyt ymmärtämään miksi meidän olisi pitänyt olla kavereita. Varsinkin kun hällä oli niitä miehiä siellä kavereina joiden kanssa hän petti minua.

Kaikki asiat pystytään kyllä hoitamaan ilman fb kaveruutta.

Yhteistyössä