miksi ex väittää että ei käy baareissa,ei etsi naisseuraa. valehteli ettei ole ollut baarissa(vaikka oli)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joku"

Vieras
mä en ymmärrä, itse se halusi lopettaa suhteemme. se tietää että rakastan sitä.
eikö se olis vaan helpompi sanoa että etsii naisseuraa,pääsispä musta lopullisesti eroon.

vai haluaako se nyt rillustella vapaana ja pitää mut varalla ja siks koettaa olla satuttamatta.

kuka hitto ymmärtää miehen ajatusmaailmaa? :kieh: minä en ainakaan. en vaan tajua.

mitä väliä sillä on mitä mä ajattelen tai tunnen mähän oon ex.

mulle tulee vaan mieleen että haluaa pitää mua varalla että jos ei löydäkkään parempaa tai sit että haluaa välillä kokeilla muita ja sinkkuelämää mut ajattelee kuitenkin palaavansa. yäk jos tää on sellasta peliä.

onhan yksi vaihtoehto se että ex ajattelee mun tunteita että mua ei sattuis enempää,mutta miksi se niitä ajattelisi? sitäpaitsi mua ärsytti valehtelu jo yhdessä ollessaan miksi hitossa sitä pitää jatkaa vieläkin?

no erosta on aika vähän aikaa ja se oli mun aviomies 5,5vuotta! tarkalleen ottaenhan harkinta-aika on 6kk joten se on vielä aviomieheni tuon ajan. sit 3lasta on vähän yhdistävä tekijä pakostikkin.

ja miksi koska mä haluan tietää että jättikö se mut toisen naisen/ihastuksen takia. mutta sille mä en voi mitään että jos soitan sille ja känny vastaa taskussa ja äänistä+kellon ajasta päätellen se on baarissa.

testasinpa sitte että puhuuko se totta ja kysäsin asiasta väitti mulle että ei ole ollut baarissa, myönsi vasta ku kerroin tietoni.

mutta onko teillä kaikilla kenties sisälukutaito hukkunut,vai ettekö ymmärrä lukemaan.kysyinkö mä että mitä mieltä olette minusta,en.

kysyin että miksi mies valehtelee edelleen? miksi mies ei myönnä että etsii seuraa? sillähän se pääsis musta.

Jospas hän ei halua satuttaa sinua. Hänen tekemisensä ei oikeasti kuulu sinulle. Älä tenttaa. Yritä keksiä jotain muuta tekemistä. Hän ei halua edes keskustella kanssasi asiasta ja siksi valehtelee... Ja miksi hänen pitäisi puhua totta tuollaisesta asiasta. Ainut mistä hän ei saa valehdella sinulle on lapsiin liittyvät asiat... yritä olla välittämättä muista asioista hänen yksityiselämässään.

Tiedän että sinulla on vaikeaa, mutta sinulla olisi helpompaa, jos vain yrität unohtaa. Vikaa on ollut molemmissa ja te ette vain sovi ENÄÄ yhteen.

Sen ei tarvi selitellä sulle yhtään mitään kun sen asiat ei kuulu sulle eikä sitä kiinnosta kertoo sulle yksityisasioitaan koska se ei halua. Se valehtelee koska se on ilmeisesti sillä tapana.
Sen ei tarvi sun kanssa olla missään tekemisissä muuten kuin lasten asioiden vuoksi.
Mun miehen exälle ei ole menny vieläkään jakeluun ettei mun miehen asiat ja tekemiset kuulu enää sille. Enkä edes ymmärrä miksi sen pitäis saada kaikki meidän asiat tietää kun on uusissa naimisissakin jo. Silti vaan kiinnostaa, kiinnostaa ihan vitusti.
Mun exääni kiinnosti mun jokainen askel kahdeksan vuotta, sen jälkeen vasta loppui.
Tosi paskamaista ja rankkaa kaikille ja varsinkin lapsille joita sitten tentataaan jatkuvasti kun halutaan exän asioista olla perillä.
Kun parisuhde päättyy se tarkoittaa sitä että annetaan puolin ja toisin elämisenmahdollisuus sille exälle, huolimatta siitä onko tunteita vai ei.

Pitää kerätä itsensä kasaan ja jatkaa reippaasti eteenpäin.

Miten se sua varalla pitää, jos on eroa hakenut?Kai se nyt jonkun syyn sulle kertoi, miksi halusi erota?Sun ei auta muu, kuin hyväksyä se..et sä ainakaan tolla menolla miestäsi takaisin saa.

Miehet osaa käydä baarissa myös ilman seuranetsintääkin, ihan kuin naisetkin.

Mun mielestä baari on huono paikka seuranetsintää, mutta kiva jutskailla uusien ihmisten tai kavereiden kanssa. :)

Kai se ap: mieskin voi käydä muuten vaan baarissa mutta haluaa kaunistella, kun arvaa miten ex-vaimo asiaan suhtautuu. Ja mikäs siinä jos etsiskin seuraa. Ex se on..

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips

Yhteistyössä