Miksi h...vetissä huomenna kaupat kiinni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diggaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Diggaaja

Aktiivinen jäsen
17.04.2012
383
60
28
Kaupassa hirveä hamstraus menossa. Ihmettelin ja kuulin, että huomenna on kaupat kiinni. Miksi? No äitienpäivä tietenkin. Ja miksi helvetissä kiinni? Onko ne isänpäivänä kiinni? S..tana.

Siks helvetissä, kun ne on about aina olleet kiinni äitienpäivänä ja isäinpäivänä.

Ehkä me jotenkuten selvitään yhden päivän ajan ilman kauppojen aukioloa? Ärrät ja huoltsikat on auki, jos bisse loppuu kesken.

Miksi se, että joku muu oli tänään kaupassa, on hamstausta, vai olitko kenties itsekin siellä haalimassa tavaraa kärryn täydeltä? Ihmiset olivat ostoksilla, kuten sinäkin. Simple as that.

Siks helvetissä, kun ne on about aina olleet kiinni äitienpäivänä ja isäinpäivänä.

Ehkä me jotenkuten selvitään yhden päivän ajan ilman kauppojen aukioloa? Ärrät ja huoltsikat on auki, jos bisse loppuu kesken.

No joo, pärjätään ilman aukioloakin, mutta jos nykyään on lupa kauppojen olla auki, niin miksi sitten ei ole. Mitä s..tanan pyhimyksiä ne äidit on, että niiden perää nuollaan. Ja sitten niitten isienkin.

On mulla kakaroita, ja on äitikin ja on lasteni äiti. Mutta ei ne mitään sädekehää kaipaa. Itse sanoneet. ...tana.

Kuten sulle on muutkin jo vastanneet,kaupat on kiinni myös isäinpäivänä. Ja juhannuspäivänä,ja joulupäivänä,ja molempina pääsiäispäivinä.. Ja mun puolesta saisivat olla kiinni ihan perus-sunnuntaisinkin.

No joo, pärjätään ilman aukioloakin, mutta jos nykyään on lupa kauppojen olla auki, niin miksi sitten ei ole. Mitä s..tanan pyhimyksiä ne äidit on, että niiden perää nuollaan. Ja sitten niitten isienkin.

On mulla kakaroita, ja on äitikin ja on lasteni äiti. Mutta ei ne mitään sädekehää kaipaa. Itse sanoneet. ...tana.

No kun siinä aukiolo-luvassa on rajoituksia pyhäpäivien suhteen...

Yhteistyössä