miksi haisee silakalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jussiboy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jussiboy

Vieras
Miksi naisten alapäät haisee silakalle?
eikä siis kyse ole pesemättömyydestä, tietysti sen jälkeen vähän laimeammin haisee mutta kumminkin.
onko naisen alapäähän jotain hajunpostajaa?
esim. liukuvoiteeseen piilotettuna?
olen vaan todennut että 95% naisilla ne haisee..

Alkuperäinen kirjoittaja jussiboy:
Miksi naisten alapäät haisee silakalle?
eikä siis kyse ole pesemättömyydestä, tietysti sen jälkeen vähän laimeammin haisee mutta kumminkin.
onko naisen alapäähän jotain hajunpostajaa?
esim. liukuvoiteeseen piilotettuna?
olen vaan todennut että 95% naisilla ne haisee..
Kysy Ursulalta.

oi Ursula, miksi silakalle haiset?
ei mutta oikeesti! eikö ole mitään keinoa tähän ongelmaan?
tietysti olen koittanut hengittää suun kautta mutta kun se maistuukin aika kamalalle..
mutta kun naikkonen aina vinkuu suuseksiä..

Alkuperäinen kirjoittaja jussiboy:
oi Ursula, miksi silakalle haiset?
ei mutta oikeesti! eikö ole mitään keinoa tähän ongelmaan?
tietysti olen koittanut hengittää suun kautta mutta kun se maistuukin aika kamalalle..
mutta kun naikkonen aina vinkuu suuseksiä..

Kyllä se jormakin aikas pahalle maistuu. Että samat ongelmat on.

ettäs kehtaat valittaa, onneton runkku-ukko!!!! haisee omakin vehkees mädälle juustosipulille, ja on pienempi kuin prinssinakki!!!!

ja pehkoani en ajele, vaikka kuinka vinkuisit, senkin ryökäle!!!!!!!

ps: päivälliseksi tarjoan silakoita, paistettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimosi:
ettäs kehtaat valittaa, onneton runkku-ukko!!!! haisee omakin vehkees mädälle juustosipulille, ja on pienempi kuin prinssinakki!!!!

ja pehkoani en ajele, vaikka kuinka vinkuisit, senkin ryökäle!!!!!!!

ps: päivälliseksi tarjoan silakoita, paistettuna.

*reps* :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja veskuboy:
Sillin haju on juuri osa pimpan viehätystä. Sen kuuluu haista siltä ja näyttää pörröseltä ja märältä. Nam.

Tulehtuneelta siis. vaikea kuvitella, että infektoitunut haju jotain viehättää, mutta ihan mitenkä vaan. :whistle:

Kannattaa hoitaa tulehdukset kummaltakin, siis myös mieheltä -niin silakan haju voi kadota. Mieheltä siksi, että aina uudelleen ja uudelleen tartuttaa naisensa silakkahiivalla. Myös ihoa kunnioittavat pesuaineet ja liukasteet käyttöön. Liukasteissa myös makuja, tämä ap:lle tiedoksi.
Ja miten minusta tuntuu, että henkilö joka kysyy tällaista on nainen -tai miehenäkin aika kokematon? It's only cheese! (Sanoi, Hämäläinen huoralle Pariisissa)

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja veskuboy:
Sillin haju on juuri osa pimpan viehätystä. Sen kuuluu haista siltä ja näyttää pörröseltä ja märältä. Nam.

Tulehtuneelta siis. vaikea kuvitella, että infektoitunut haju jotain viehättää, mutta ihan mitenkä vaan. :whistle:

Kyllä mun pimppa haisee kalalle, eikä ole tulehtunu.
Kai se haju tulee pissasta osaksi.

Yhteistyössä