K
"Keiju"
Vieras
Olen 169cm ja 52kg. Normaalirajoissa siis, mutta omaan makuun liian laiha. En pidä siitä, että selän nikamat ja lapaluut sekä kylkiluut erottuu niin hyvin. En pidä näin laihoja naisia viehättävinä. Katsoessani katukuvaa silmääni miellyttää normaalivartaloiset, mutta pehmeät ja pyöreämuotoiset vartalot. Ei kulmikkaat ja luikut. Painoni puolesta en siis ole mikään erikoislaiha, mutta ruumiinrakenteeni vuoksi luut törröttää ja reidet on tikut. En ole luonnostaan näin hoikka. Ominaispainoni on keskimäärin 56-58kg. Tuossa painossa olen terveen näköinen. Synnytyksen jälkeen paino tippui tänne ja minä nautin siitä vaikken pidäkään itseäni kauniina. Jos joku päivä painoa on vähän enemmän ahdistun. En kuitenkaan laihduta. En edes ajattele syömistä. Syön kyllä, mutten terveellisesti. Vitamiinitkin unohdan ottaa. Tänään en ole juonut vettä kuin lasillisen.
Perheessämme on ollut todella vaikeita asioita ja ehkäpä se mitä tunnen sisällä tulee esiin jotenkin näin, en tiedä. Olen vain hieman huolissani itsestäni. En pidä itsestäni huolta enkä tunnu haluavankaan pitää. Miten voisin pakottaa itseni huoltamaan kehoani kun samalla saan omituista tyydytystä katsoessani rumaa laihaa vartaloani? Ehkä olen enemmän rikki sisältä kuin itselleni myönnän tai muuten vain vähän vajaa?
Olipas purkaus...
Perheessämme on ollut todella vaikeita asioita ja ehkäpä se mitä tunnen sisällä tulee esiin jotenkin näin, en tiedä. Olen vain hieman huolissani itsestäni. En pidä itsestäni huolta enkä tunnu haluavankaan pitää. Miten voisin pakottaa itseni huoltamaan kehoani kun samalla saan omituista tyydytystä katsoessani rumaa laihaa vartaloani? Ehkä olen enemmän rikki sisältä kuin itselleni myönnän tai muuten vain vähän vajaa?
Olipas purkaus...