F
fragolina
Vieras
Me on kysytty ja saatu tietää sukupuoli molemmista n. rv 15, ja on kerrottu myös muille jos ovat kysyneet. Asutaan ulkomailla ja nimi on oltava valmiina jo lapsen syntyessä. Tätä tulokasta on kutsuttu oikealla nimellään jo nyt masussa, tuntuisi hassulta alkaa keksiä jotain väliaikaista "työnimeä". Toki myös kaikkien hankintojen suhteen on helpompaa, kun tietää sukupuolen, ainakin täällä unisex-vaatteet ja -tarvikkeet on kiven alla, kun "kaikki" tietää sukupuolen etukäteen.
Mä en toisaalta tajua, että miksi ei haluttaisi tietää sukupuolta? Siksi, että odotus ja synnytys olisi jotenkin jännempää? Tai luonnollisempaa? Ei se synnytys sairaalaympäristössä koskaan kovin luonnollista ole (ja mä sentään synnytin esikoisen täysin luomuna, joten suht "luonnollisesti").
Mä en toisaalta tajua, että miksi ei haluttaisi tietää sukupuolta? Siksi, että odotus ja synnytys olisi jotenkin jännempää? Tai luonnollisempaa? Ei se synnytys sairaalaympäristössä koskaan kovin luonnollista ole (ja mä sentään synnytin esikoisen täysin luomuna, joten suht "luonnollisesti").