Miksi harmailette ja mitä palstoja täällä seuraatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaa

Vieras
Kyssäri tulikin otsikossa. Itse harmailen aina silloin, kun kyssäri on jotenkin henkilökohtainen tai mielipiteitä jakava.

Ite seuraan Mitäs nyt? ja raskauteen liittyvää muutamaa ketjua.

Onkohan harmaita kirjoittelijoita paljon vai kirjoitteleeko aina muutamat ja samat?

Harmailen nykyisin paljonkin siitä syystä etten jaksa tyhjänvääntämistä ihmisten kanssa jotka eivät voi nähdä asiaa toisen näkökulmasta. Jatkavat kiusaamista sitten jokaiseen ketjuun mihin kirjoitan, tekevät ennakkokuvitelmia minusta yhden tai kahden kirjoituksen perusteella ja suoranaisesti vittuilevat sitten jokaisessa ketjussa.

Moni varmaan harmailee juuri samasta syystä. Seuraan vain tätä mitäs nyttää.

Mulla on myös musta nikki ja olen palstaillut jo vuosia. Kirjoitan useimmiten kuitenkin harmaana ja erinikeilllä, koska inhoan sellaista että jos satut olemaan erimieltä jostaki jossaki ketjussa niin sitte aletaan kiusata eli vääristellä ja haukkua muissaki ketjuissa samaa nikkiä ja sitte on vielä hate-ketjut eli vihatuin palstalainen, kenen kanssa useimmiten erimieltä, kehen et halua tutustua-ketjut jne. :/
Anonyymisti voi olla mitä mieltä vaan eikä kukaan yviesteillä hauku :D

Mä kirjoitan harmaana mutta aina samalla nimellä. Mulla on kyllä sama nikki myös mustana, mutten jaksa kirjautua enkä ole varma muistanko enää salasanaakaan. Jos on joku tosi henk. koht juttu, enkä halua että mua mitenkään tunnistetaan, niin kirjoitan vieraana, mutta harvoin.

Harmailen syystä, että mustat saa peetä niskaansa ja jaksavat vaan kinastella ja jankata ja vääntää. Tosi turhaa.

Itse seuraan mitäs nyt-, vauvakuume-, odotus- ja asumisen-palstoja.

En ole harmaillut muulloin kuin silloin, kun en muka töissä muistanut salasanaani. Aina muuten mustana.

Seuraan huhtikuisten 2010, keskenmenon jälkeen plussanneiden ja sekalaisia Mitäs nytin ketjuja.

harmaudun aina silloin kun haluan kysyä jonkun tyhmän kysymyksen esim. vauvanhoitoon liittyen :D en tiedä miksi sitä en voi tehdä mustana, en kai vaan halua paljastaa kuinka tyhmä oikeasti olenkaan. myös silloin harmaudun jos minulla on joku vahva, yleisen mielipiteen vastainen, mielipide jostain asiasta ja haluan sen tuoda esiin, en uskalla mustana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja sitte on vielä hate-ketjut eli vihatuin palstalainen, kenen kanssa useimmiten erimieltä, kehen et halua tutustua-ketjut jne. :/
Anonyymisti voi olla mitä mieltä vaan eikä kukaan yviesteillä hauku :D

Mä olen mustana ihan anonyymi. Vaikka Lilii lisänimetön on päässyt mm. palstan tyhmin ja idiootein -listoille, niin en koe IRL olevani millään listoilla.

Minäkin olen palstaillut vuosia. Aluksi tein itsestäni joillekin jo tutun ja ahdistavaksihan se kävi joten vaihdoin pari kertaa nikkiä ja tämän nikin rekkasin ihan uuden. Pääosin silti harmailen.On kiva olla anonyymi palstalla. En ole riitelijä, joku joskus sanoi että kaikkien kaveri ja se on helpointa harmaana. Niinkuin kai kiukuttelukin?

Yhteistyössä