Miksi hierojat eivät usko asiakasta kun sanon mikä paikka on jännittynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anne"

Vieras
Niin uskomatonta, olen kärsinyt vuosikaudet kivuista ja jännityksistä ja välillä
olen yrittänyt saada hoitoa. näytän sen paikan mikä on kipeä ja selitän.
Ei toimi.
Hieroja hieroo aivan muualta. Viimeksi kävi taas näin.
Ensi kerralla sanon uudestaan sen asian ja katson mitä tapahtuu.

Mistä saan apua kun kukaan ei koske siihen alueeseen joka tarvitsisi
kevyttä hierontaa ja painallausta?

No mulla on käynyt samalla tavalla. Tuntui että oikein vältteli sitä aluetta minkä takia menin sinne. Enkä pystynyt rentoutumaan, kun hyppi kummallisesti alaselästä käsivarteen, ja yht'äkkiä olikin keskellä selkää taas. Ei mitään järjestelmällisyyttä, vaan hetken mielijohteita ilmeisesti.Mutta ei vahingossakaan niskassa ja hartioissa hieronut, joiden takia siis menin.

No jos se jumikohta on niin tukossa, että sen käsittely lisää jännitystä muuallekin kroppaan, niin eihän sitä voi hieroa. Ja usein se ongelmakohta ei edes ole siinä, mikä kipeä on, vaan ongelmapiste on muualla. Esim jos rintalihakset on kireät, ne vetävät niskat jumiin ja jännitys tuntuukin siellä.

ehkäpä siksi,että huomaakin sen jumin olevan ihan muualla ku sanot..Sä vaan ite tunnet mukamas,että nyt on hartiat iha juntturassa,mutta todellisuudessa se jumitus säteilee muualta..

No, kun sen jumin näkee kauas, se näkyy jo olemuksessa. Ja tämä viimeisin hieroja kun ei edes tutkinut eikä
koskenut niihin jumikohtiin ollenkaan.
Hieroi yli puoli tuntia keskeltä selkää. Eli vaivat jatkuu ikuisesti.
Seuraavasti sanon jo puhelimessa että haluan käsittelyä vain tietylle alueelle ja katson mitä tapahtuu.

Niin sillä hierojallahan ei voi olla ammattitaitoa nähdä, mistä jumitus johtuu....? Niinkuin muutama muukin on tässä ketjussa yrittänyt vihjailla, niin se jumin aiheuttaja voi olla ihan jossain muualla kuin missä se kipu ja jumitus tuntuu. Ja jumituskohta voi tosiaan olla niin tulehtunut, ettei siihen kannata koskea, vaan pitää poistaa ensin se jumin aiheuttaja sieltä muualta.

Mut joo, periaatteessa jos ilmotat, että hierot tuosta etkä muualta, niin kyllähän se hieroja voi niinkin tehdä. Eri asia on se, että saatko siitä sitten mitään apua...

Yhteistyössä