Miksi ihastunut ihminen taantuu yläasteikäisen tasolle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hehkuviini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hehkuviini

Vieras
Ei millään pahalla yläastelaisia kohtaan, olen itsekin ollut sellainen joskus...

Mietin vaan, onko aiheesta tehty jotain tutkimusta? Vai onko ne sit vaan ne hormonit, jotka saa mielen sillä lailla nuortumaan kun ihastus oikein kunnolla iskee?
 

Yhteistyössä