Miksi ihmeessä epäilen miestäni koko ajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämän o loputtava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämän o loputtava

Vieras
Olemme 40-50 v pariskunta ja avioliittomme on normaali ja onnellinen. Mieheni on flirttityyppi, mutta ei hänellä ole koskaan ollut muita naisia. Olen miestäni pari vuotta nuorempi, vähän vakavampi, aivan tavallisen ja ikäiseni näköinen nainen. Mieheni on aina antanut ymmärtää, että häntä viehättävät nuoremmat naiset. Tiedän, että hänellä on työympäristössään nuoria, kauniita naisia ja olen nyt tullut todella mustasukkaiseksi keski-iän myötä. Pelkään, että hän kiinnostuu jostakin minua nuoremmasta naisesta. Olen alkanut tarkkailla häntä kaikin mahdollisin tavoin, mikä on, tiedän sen, ihan sairasta ja turhaa ja lapsellista, mutta en voi sille mitään. Mitä ihmeessä voisin tässä tilanteessa tehdä? Olen jopa katsonut hänen puhelimensa, että kenelle hän päivän mittaan soittelee, ja tietysti bongannut joitakin naisia, joille hän näyttää todella usein soittavan, ja tietysti vetänyt tästä jotain johtopäätöksiä. Miten ihmeessä saan tämän loppumaan, kun kuitenkin rakastan miestäni niin syvästi?

Alkuperäinen kirjoittaja tämän o loputtava:
Tiedän, että hänellä on työympäristössään nuoria, kauniita naisia ja olen nyt tullut todella mustasukkaiseksi keski-iän myötä.

Sinun pitäisi kohdata keski-ikäisyyden tuoma kriisi: vanhenemisen ja kuoleman pelko sekä pelko oman seksuaalisen viehättävyyden katoamisesta.

Tällä hetkellä et läpikäy kriisiäsi vaan projisoit pelkojasi miehesi kyttäämiseen. Se ei tietenkään paranna oloasi, koska miehesi ei ole pahan olosi syy.

Aiheesta on hyviä kirjoja, esim. Kaija-Maria Junkkari, "Naiseksi joka olet"

Alkuperäinen kirjoittaja myrkkysumakki:
Tiedän, että hänellä on työympäristössään nuoria, kauniita naisia ja olen nyt tullut todella mustasukkaiseksi keski-iän myötä.

Sinun pitäisi kohdata keski-ikäisyyden tuoma kriisi: vanhenemisen ja kuoleman pelko sekä pelko oman seksuaalisen viehättävyyden katoamisesta.

Tällä hetkellä et läpikäy kriisiäsi vaan projisoit pelkojasi miehesi kyttäämiseen. Se ei tietenkään paranna oloasi, koska miehesi ei ole pahan olosi syy.

Aiheesta on hyviä kirjoja, esim. Kaija-Maria Junkkari, "Naiseksi joka olet"

Kiitos neuvosta, menen lainaamaan tuon kirjastosta hetimmiten.

Niin tuntuvat viidenkympin molemmin puolin elävät ukot olevan itse tietoisia oman vetonsa vähenemisestä ja provosoivat kumppaneitaan mustasukkaisiksi.
Maan vetovoima kasvaa...
Muistele vain itse miten teininä inhosit kuolaavia 50-kymppisiä kämäisiä haisevia ukkoja ;-)

Nyt sinulla on tuollainen talossasi.
Koita kestää; sitä jatkuu tästä lähtien ja pitkään...ota huumorilla läheisesi vaihdevuodet (ne ovat myös miehillä).
Tsemppiä!
Terveisin kohtalokaverisi

Olemme 40-50 v pariskunta ja avioliittomme on normaali ja onnellinen. Mieheni on flirttityyppi, mutta ei hänellä ole koskaan ollut muita naisia. Olen miestäni pari vuotta nuorempi, vähän vakavampi, aivan tavallisen ja ikäiseni näköinen nainen. Mieheni on aina antanut ymmärtää, että häntä viehättävät nuoremmat naiset. Tiedän, että hänellä on työympäristössään nuoria, kauniita naisia ja olen nyt tullut todella mustasukkaiseksi keski-iän myötä. Pelkään, että hän kiinnostuu jostakin minua nuoremmasta naisesta. Olen alkanut tarkkailla häntä kaikin mahdollisin tavoin, mikä on, tiedän sen, ihan sairasta ja turhaa ja lapsellista, mutta en voi sille mitään. Mitä ihmeessä voisin tässä tilanteessa tehdä? Olen jopa katsonut hänen puhelimensa, että kenelle hän päivän mittaan soittelee, ja tietysti bongannut joitakin naisia, joille hän näyttää todella usein soittavan, ja tietysti vetänyt tästä jotain johtopäätöksiä. Miten ihmeessä saan tämän loppumaan, kun kuitenkin rakastan miestäni niin syvästi?

Miten ihmeessä saan tämän loppumaan?

ei se lopu niin kauan kun sun hälytyskellot soi. tunnet oikein.
" ja tietysti bongannut joitakin naisia"
mutta, et vaan halua uskoa ja katsoa totuutta silmiin.

Muistele vain itse miten teininä inhosit kuolaavia 50-kymppisiä kämäisiä haisevia ukkoja ;-)

noi 50 vuotiaat ihmiset ovat nykyään ihan toisen näköisiä kuin ennenvanhaan.
Ennenvanhaan olit mummi ja vanha isoisä jos olit 50 vuotias, siis yhteiskunnan mielestä ja muutenkin ulkomuodon suhteen. ei 50 v vuotiaat nykyään enää mummilta ja vaarilta näytä. päivastoin.
Nykyään 50 vuotiaat ovat nykyajan 40 vuotiaita, aika monesta ei näe eikä huomaa että, ovat 50 vuotiaita kun ovat säilynyt niin mahtavan hyvin, ovat oma ikäisensä nuoremman näköisiä.
Ja jos ulkomuoto on säilynyt hyvin niin, kyllä se vaan menee näin että, se 50 vuotias nuorekkaan näköinen mies tai nainen saa vielä nuorempaa jos haluaa ;)))

ja eihän 50 v vielä mikään vanha ole. Ei varsinkaan jos ulkomuoto näyttää 40 vuotiaalta niin, ovet ovat vielä avoillaan nuorten miesten ja naisten suhteen, ja varsinkin jos mies on vielä nuorekas ja komia, ja nainen kaunis nuorekas sellainen ;)))
kyllä meitä vielä lähestytään ;D

En halua olla pahanilmanlintu, mutta olen sitä mieltä, että:
On täysin väärin olettaa, että kaikki 50-kymppiset miehet ovat "kuolaavia 50-kymppisiä kämäisiä (?) haisevia ukkoja ;-)" ainakaan kaikkien nuorten naisten mielestä.

Jos vanhempi mies on ystävällinen (tulkitaan helposti flirttailuksi), kiinnostunut keskustelemaan, sopivasti kyyninen ja välinpitämätön, huumorintajuinen ja ei heittele seksivitsejä- tai ehdotuksia niin moni nuori nainen kiinnostuu. Ei tarvitse olla erityisen komea, miehekäs tai varma mielipiteissään.
Monet nuoret naiset ovat kiinnostuneita vanhemista miehistä, eivätkä pidä ikäisistään miehistä. Syytä en tiedä, etsivätkö isähahmoa, kokemusta vai mitä, mutta näin on.

Kerro peloistasi miehellesi! Ja kysy samalla miksi on niin usein soittanut jollekin naiselle.

Eikä se ole mielestäni sairasta jos olet mustasukkainen aiheesta, onhan miehesi kova flirttailemaan.

Silloin kun itselläni oli suhde vieraaseen mieheen oma mieheni vaistosi sen heti. Eikä sitä myönnä vaikka aviopuoliso kuinka kyselisi että onko sulla salasuhde. Sitten aikanaan se paljastuu kuten yleensä käy.

Mielestäni pitäisi keskustella asiasta ja kysyä miksi miehen pitää flirttailla, itse en tykkäisi flirtti-miehestä, eikö voisi flirttailla silloin kun et ole paikalla, jos on pakko.

Se, mitä miehesi tekee tai ei tee, ei ole sinun käsissäsi. Voit vahdata häntä vaikka 24h vuorokaudessa, mutta jos hän haluaa sinut jättää ja ottaa nuoremman, sinä et mahda sille yhtikäs mitään. Lakkaa siis vahtaamasta, sillä keinolla et mitään pelasta, päin vastoin, epävarmuutesi saa viehätysvoimasi karisemaan ja tunnet olosi entistä epävarmemmaksi.

Sen sijaan keskity itseesi ja omaan epävarmuuteesi. Sinä et ole vanha, 4-5 kymppiset naiset voivat olla minun mielestäni paljon seksikkäämpiä ja karismaattisempia, kuin nuoret pimut. Nuoruus ei ole seksikästä, itsevarmuus on. Kehitä siis sitä.

Anna myös itsesi olla viehättävä! Turha murehtia työpaikan pimuista, heitä et saa millään ilveellä lihotettua ja rumennettua! ;) Mieti miten voit kohentaa omaa olemustasi. Toki todellinen karisma ja viehätysvoima lähtee sisältä, mutta kaikki me tiedämme, että rumat vaatteet ja ylipainoinen vartalo ei ollenkaan helpota itsensä viehättävänä kokemisessa. Pidä huolta itsestäsi, liiku paljon ja tanssi erityisesti! Tanssilla saat ryhtiä olemukseen ja sen myötä löydät varmasti itsestäsi ihan uutta naisena olemisen riemua! Älä pidä vanhenemista huonona asiana! Sinä olet aikuinen, kypsä, itsevarma, karimaattinen nainen, jossa on paljon enemmän viehätysvoimaa ja kiinnostavuutta, kuin jossain tytön hupakossa, jonka ainut valttikortti on kiinteämpi takamus, mutta olemuksesta puuttuu aikuisen naisen syvällisempi kauneus ja eroottisuus.

Ja niin pinnalliselta, kuin se kuulostaakin, osta uusia vaatteita ja kenkiä, käy kampaajalla, laita itsesi kauniiksi, käy ystävättäriesi kanssa ulkona tanssimassa ja anna miehesi jäädä odottamaan kaunista Naistaan ravintolasta kotiin! Ole sinä se upea nainen miehellesi, äläkä murehdi niistä pikkulikoista! Olen muuten itse kolmekymppinen, enkä minä ainakaan mitään 5-kymppistä miestä kattelis, niin että ole huoleti, tuskin ne työpaikan nuoret pimut sinun miestäsi katselee, niillä on kotonaan omat nuoret kollit odottamassa. :)

Niin, mistä tiedät, että miehelläsi ei ole ollut muita naisia? Kysynyt häneltä ja saanut vastaukseksi, että ei ole? Niin teki minunkin mieheni, ei koskaan myöntänyt, vaikka jäi kiinni useita kertoja. Pitkään minäkin kuvittelin vain kaiken olevan liiallista mustasukkaisuutta ja luuloa, kunnes, samoin kuin sinä, puhelimen kautta miehelle käry kävi, useita kertoja jopa. Aikani yritin puhua ja saada miestäni edes keskustelemaan asiasta, jotain saatiinkin puhuttua ja hän lupasi, ettei koskaan enään. Mutta mutta...vanha koira ei näköjään oppinut uusia temppuja, ihan jokin aika sitten sain taas selville, että jotain naisia on hänellä pyörityksessä. Lukuisten itsesyytösten, itkujen ja unettomien öiden jälkeen, itsetunto täysin pohjaan tallattuna, olen saanut itseäni niskasta kiinni. Olen eronnut miehestä, enkä enää tuhlaa aikaani enkä voimiani häneen tai suhteemme pelastamiseen.
Ainoa neuvo, mitä sinulle osaan antaa on, että luota vaistoihisi ja tuntemuksiisi. Ota asioista selvää perinpohjin ja katso sitten totuutta suoraan silmiin. Toivon sydämestäni, että kaikki osoittautuu vain turhiksi kuvitelmiksi. Mutta älä jää elämään epätietoisuuteen tai jatkuvan epäilyn alle, se vie sinut tuhoon.

Voi olla, että pelkäät sitä, että jäät yksin, jos miehesi jättää sinut. Voi myös olla, että miehesi käytöksestä selviää, että hänellä ei ole puhtaita jauhoja pussissa. Jos miehesi kännykkä ei ole työkännykkä, niin privaattipuhelimessa ei pitäisi olla nuorten naisten puhelinnumeroita. Jos olet ummistanut silmäsi miehen naisseikkailuilta, niin haluatko oikeasti olla sellaisen miehen kanssa, johon et luota ja joka sählää muiden naisten perässä?

Oma poikani on murrosikäinen. Hänellä on opettajana alle 30-vuotias luokanopettaja. Oman poikani näkökulmasta hänen opettajansa on vanha. Kaksikymppisen mielestä nelikymppinen on vanha jne. Enpä itsekään nelikymppisenä osaisi kuvitella, että tuntisin vetoa yli 50 vuotiaaseen mieheen puhtaasti seksuaalisesti. Tietysti meitä ihmisiä on erilaisia ja fetissejäkin on.

Parisuhde on piinaavaa, jollei ole luottamusta. Sinä itse tiedät, kuinka hyvä sinulla on olla miehen kanssa ja keskittyykö hän sinuun kunnolla vai oletko itsestäänselvyys. Älä elä elämääsi liikaa miehen kautta, vaan onnellisuus lähtee loppupelissä sinusta itsestäsi eikä miehen tukipönkkänä olemisesta.

Kyllä minun mieheni puhelimessa on naisten numeroita. Osan tunnen, osaa en. Naiset ovat joko ystäviä, naapureita, asiakkaita tai mitä hyvänsä. On minullakin puhelin pullollaan miesten numeroita, mutta yhteenkään heistä en tunne mitään vetoa. Kyse on kavereista, kavereiden veljistä, ystävien miehistä, sukulaisista, tykavereista tai mistä lie. Olen kyllä elänyt joskus petturinkin kanssa, mutta ei naisten numerot mielestäni petturuudesta kerro.

Tarkkaile ennemmin miehen suhtautumista sinuun. Onko suhteenne hyvä, kukoistaako seksielämänne? Jos suhteenne voi hyvin, en huolehtisi turhia.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kaikki haisevia ukkoja ja akkoja ole jos on 50 v ( ennenvanhaan leimattiin kyllä vanhaksi:

noi 50 vuotiaat ihmiset ovat nykyään ihan toisen näköisiä kuin ennenvanhaan.
Ennenvanhaan olit mummi ja vanha isoisä jos olit 50 vuotias, siis yhteiskunnan mielestä ja muutenkin ulkomuodon suhteen. ei 50 v vuotiaat nykyään enää mummilta ja vaarilta näytä. päivastoin.
Nykyään 50 vuotiaat ovat nykyajan 40 vuotiaita, aika monesta ei näe eikä huomaa että, ovat 50 vuotiaita kun ovat säilynyt niin mahtavan hyvin, ovat oma ikäisensä nuoremman näköisiä.
Ja jos ulkomuoto on säilynyt hyvin niin, kyllä se vaan menee näin että, se 50 vuotias nuorekkaan näköinen mies tai nainen saa vielä nuorempaa jos haluaa ;)))

ja eihän 50 v vielä mikään vanha ole. Ei varsinkaan jos ulkomuoto näyttää 40 vuotiaalta niin, ovet ovat vielä avoillaan nuorten miesten ja naisten suhteen, ja varsinkin jos mies on vielä nuorekas ja komia, ja nainen kaunis nuorekas sellainen ;)))
kyllä meitä vielä lähestytään ;D

50-kymppinen on kyllä 500 vuotias, että kyllä se varmaan aika kymäisen näköinen pappa on!