M
"mammali"
Vieras
En käsitä miksi puhelinnumero on tarpeellinen. Monilla se on myös salainen. Ei kai kukaan silloinkaan sitä huutonetissä ilmottele, jos salaisena haluaa pitää.
Minut ainakin saa parhaiten kiinni sähköpostitse. Minulla oli numero pois, sitten ylläpito ilmoitti että se pitää olla. Nyt kun laitoin sen, niin minulle on ruvennut huutonet puheluita tuleen mitä kummallisempiin aikoihin vuorokaudesta ja tekstiviestejä pukkaa milloin joku on maksanut, milloin sitten kyselee että joko oot postittanut. HUOH!!
EIKÖ IHMISET YMMÄRRÄ ETTÄ NE TEKSTIVIESTIT EI OO ILMASIA ja niihin en vastaile.
Enkä vastaa myöskään tuntemattomien soittoihin saatika soita takaisin, kun voi olla
kyseessä lehtimyyjä. Menee omasta pussista sekin jos takasin soittaa.
Joten mun numeroo ei oo ainakaa mitenkää tarpeellista siellä pitää.
PLAAH !!!!
Minut ainakin saa parhaiten kiinni sähköpostitse. Minulla oli numero pois, sitten ylläpito ilmoitti että se pitää olla. Nyt kun laitoin sen, niin minulle on ruvennut huutonet puheluita tuleen mitä kummallisempiin aikoihin vuorokaudesta ja tekstiviestejä pukkaa milloin joku on maksanut, milloin sitten kyselee että joko oot postittanut. HUOH!!
EIKÖ IHMISET YMMÄRRÄ ETTÄ NE TEKSTIVIESTIT EI OO ILMASIA ja niihin en vastaile.
Enkä vastaa myöskään tuntemattomien soittoihin saatika soita takaisin, kun voi olla
kyseessä lehtimyyjä. Menee omasta pussista sekin jos takasin soittaa.
Joten mun numeroo ei oo ainakaa mitenkää tarpeellista siellä pitää.
PLAAH !!!!