Miksi ihmeessä huutonetissä pitää ilmoittaa oma puhelinnumero ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mammali"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mammali"

Vieras
En käsitä miksi puhelinnumero on tarpeellinen. Monilla se on myös salainen. Ei kai kukaan silloinkaan sitä huutonetissä ilmottele, jos salaisena haluaa pitää.

Minut ainakin saa parhaiten kiinni sähköpostitse. Minulla oli numero pois, sitten ylläpito ilmoitti että se pitää olla. Nyt kun laitoin sen, niin minulle on ruvennut huutonet puheluita tuleen mitä kummallisempiin aikoihin vuorokaudesta ja tekstiviestejä pukkaa milloin joku on maksanut, milloin sitten kyselee että joko oot postittanut. HUOH!!

EIKÖ IHMISET YMMÄRRÄ ETTÄ NE TEKSTIVIESTIT EI OO ILMASIA ja niihin en vastaile.

Enkä vastaa myöskään tuntemattomien soittoihin saatika soita takaisin, kun voi olla
kyseessä lehtimyyjä. Menee omasta pussista sekin jos takasin soittaa.
Joten mun numeroo ei oo ainakaa mitenkää tarpeellista siellä pitää.

PLAAH !!!!

Eikö se riitä että kohtuullisessa ajassa vastaa sähköposteihin. Ja palautteistakin näkee että hoitaa kaupat kunnolla ja sovituissa ajoissa. Ei siihen tarttee mitään puhelinnumeroa varmisteluksi.
Ja ylläpidollahan se on tiedossa, jos sattuu joku kuolemantapaus tms.

Mä poistin sieltä aikoinaan numeron, kun joku alkoi keskellä yötä soittelemaan kun en ollut muistanut antaa hänelle palautetta kaupoista. Muutenkin on salainen numero joten ei sitä tarvi kaikille jaella. Tosin numeron olen joilllekin joutunut myöhemmin antamaan koska ovat lähettäneet mulle huutopaketin johon ilmeisesti tarvii kännykkänumeron.

Joskus on joidenkin kanssa tarvinnut soittaa tarkempia ajo-ohjeita, kun ovat matkalla eksyneet, toiset on tykänneet sopia hakuaikataulut puhelimitse.

En ole kokenut ongelmaksi enkä ylimääräiseksi rahanmenoksi. Eikä mulle tuli ns. ylimääräisiä puheluita eikä epänormaaleihin aikoihin.

Myös jos paketin laittaa postitse huutopakettina, posti taitaa nykyisin laittaa saapumisilmoituksen saajalle tekstiviestinä. Siksi paketissa pitää näkyä myös puhelinnumero.

Viimeksi muokattu:
Siksi että Huuto.net on suunnattu normaaleille ihmisille, jotka osaavat käyttään puhelinta.

Paitsi että vaikka osaan käyttää puhelinta, niin salaista numeroani en jakele tuntemattomille. Huutonet on ilmainen kanava mitä kautta voi käydä kauppaa. Miksi sitten alkaisin soittelemaan ostajille/myyjille, jos netin käyttö on mulle ilmaista?

"Paitsi että vaikka osaan käyttää puhelinta, niin salaista numeroani en jakele tuntemattomille. Huutonet on ilmainen kanava mitä kautta voi käydä kauppaa. Miksi sitten alkaisin soittelemaan ostajille/myyjille, jos netin käyttö on mulle ilmaista? "

JUURIKIN NÄIN :))

"Siksi että Huuto.net on suunnattu normaaleille ihmisille, jotka osaavat käyttään puhelinta."

MIKSI sitten soitellaa keskellä yötä, mun mielestäni se ei oo normaalia... ihmisiä on niin moneen junaan, joten eiköhän siellä huutonetissäkin niitä HÖRÖJÄ ole !!

[QUOTE="mammali";22372085]no mulle ainakin myyjä ilmottaa että laittaa huutopakettina ja että tarttee puh numeron :)
Ei kai kukaa ny usko että kenenkää numero on 0000000 ;)[/QUOTE]

Jos kohteessa lukee huutopaketti toimitustapana niin voisi sen numeron sinne lisäillä ajoissa ettei tartte erikseen pyydellä. Pari pakettia olen lähettänyt ja saanut valitusvirren, ettei ole tullut perille. Kas kun ostajalla feikki tai vanha numero tiedoissa.

[QUOTE="vieras";22372201]Jos kohteessa lukee huutopaketti toimitustapana niin voisi sen numeron sinne lisäillä ajoissa ettei tartte erikseen pyydellä. Pari pakettia olen lähettänyt ja saanut valitusvirren, ettei ole tullut perille. Kas kun ostajalla feikki tai vanha numero tiedoissa.[/QUOTE]

Tää on ärsyttävää, ettei päivitetä tietoja sinne!! Eikö käyttäjä ole velvollinen ilmoittamaan siellä todelliset tietonsa?! En mä kenenkään puhelinnumerolla mitään tee, mutta herättäähän se luottamusta kun on mahdollista saada yhteys tarpeen vaatiessa.

[QUOTE="Horuksen silmä";22372119]Paitsi että vaikka osaan käyttää puhelinta, niin salaista numeroani en jakele tuntemattomille. Huutonet on ilmainen kanava mitä kautta voi käydä kauppaa. Miksi sitten alkaisin soittelemaan ostajille/myyjille, jos netin käyttö on mulle ilmaista?[/QUOTE]

Ei herttinen sentään, ootteko te oikeesti noin pihejä. Puhelin on käyttöä varten, on se nyt aika surkeeta jos ei voi edes asioita hoitaa puhelimaksujen pelossa. Hommaa halvempi liittymä.

Mutta kun asiat hoituu mulla sähköpostinkin kautta... ihan periaatteessa. Mulla on niin paljon päivisin muutakin tekemistä ku kokoajan olla näpyttämässä tekstiviestiä tai olla vastaamassa puhelimeen. Moni on myös päivisin töissä, ei mun työpaikassa ainakaa saa vastailla omiin puheluihin.

Hanki jostain jonkun vanha romu kännykkä (joltain sukulaiselta sellainen aina löytyy) ja siihen halvin mahdollinen pre-paid, niin onnistuu nuo pakettikoodit ja on puhelinnumero. Pistä omakuvaukseen, että hoidat asiat vain sähköpostitse ja ettet soittele/tekstaa perään sinulle tulleisiin puheluihin.

Mä teen satunnaista kauppaa Huutiksessa. En oo sinne ilmoittanut oikeaa puhelinnumeroani, joku 12345 siellä taitaa olla. Mun mielipide on se, että jos myyn tavaraa ja se toimitetaan postin kautta niin siihen ei yhteydenpitoa puhelimitse tarvita. Eri asia on tietysti huutopaketti, mutta se on ostajan huolena jos numero on väärä, ei myyjän. Jos tavara tullaa noutamaan, tarina on eri ja olenkin ilmoittanut näille noutajille erikseen oikean numeroni.

[QUOTE="vieras";22372201]Jos kohteessa lukee huutopaketti toimitustapana niin voisi sen numeron sinne lisäillä ajoissa ettei tartte erikseen pyydellä. Pari pakettia olen lähettänyt ja saanut valitusvirren, ettei ole tullut perille. Kas kun ostajalla feikki tai vanha numero tiedoissa.[/QUOTE]

Eikö ostajat tajua katsoa seurantakoodia kohteen tiedoista.

Ei herttinen sentään, ootteko te oikeesti noin pihejä. Puhelin on käyttöä varten, on se nyt aika surkeeta jos ei voi edes asioita hoitaa puhelimaksujen pelossa. Hommaa halvempi liittymä.

En mä ole pihi, mutta en vaan näe mitään syytä miksi alkaisin soittelemaan tuntemattomille ihmisille? Mä teen huutonet kaupat netin kautta. Mutta aina löytyy näitä urveloita jotka huudon loputtua laittaa puh. numeronsa ja pyytää soittamaan niin sovitaan asioista. En mä tarvii mitään huutonetin kautta järjestettyä sosiaalista elämää, saadakseni puhua puhelimessa.

Yhteistyössä