[QUOTE="Vieras";28348104]Niin?
Haluaisin vaan nähdä sen FAKTAN millä orgasmivaivainen nainen muuttuu saavaksi miestä vaihtamalla ja miten se todistetaan että taito ei kasva naisen omassa päässä. Kyllä se kuule on niin, että joko saat itse tai et. Miehellä siihen hyvin vähän tekemistä jos pääsi on lukossa.[/QUOTE]
kuule kun sun kirjoituksia lukee, niin en ihmettele yhtään vaikka sun naisella oliskin jotain lukkoa päässä, ihan vaan vinkkinä!
Toki sitä ite räpläämäll äsaa aina orgun, sehän on helppoa.. mutta jos mies ei pysty samaan,niin vika käännetään naiseen,vaikka vika on miehen rakastelutaidoissa. itsekkyydessä...joka paistaa tuostakin sun viestistä läpi.
Kyllä myönnän että jossain vaiheessa suhdetta aloin vaan makaamaan, miksi? No koska mies sai kaiken nautinnon,tehköön siis myös työt! reilua eikö!
kato mä söin e-pillereitä,koska kumpikaan ei halunnut lapsia,tästä johtuen 5-10min seksi ei riittänyt laukeamiseen,koska limakalvokuivuuden takia mä koin alussa kipua,jonka hellittämiseen meni ainaki se viisi minuuttia, ja juuri kun aloin nauttimaan,mies laukesi.
jos seksiä olis ollut useammin mies olis kestänyt kauemmin ja minäkin olisin lauennut,mutta koska miestä ei huvittanut useammin niin laukesi aina nopeasti.. jolloin minä sain seksistä vain KIVUN!
Seksiä oli siis liian harvoin,liianlyhyen aikaa,eikä mitään esileikkejä koskaan,se ol isiis vaan miehen itsekästä itsensä tyydyttämistä.. kattelin sitä n.1,5v sitten en enään pystynytkään seksiin, syy ei olltu se että jäin ilman vaan se että mies ei välittänyt minun nautinnostani yhtään.. eli lopulta oli vikaa siinä mun päässäkin,mutta sitä vikaa ei olis tullut jos mies olis ajatellut minuakin!