V
vieras
Vieras
Siis meillä kolme lasta, ihania kun mitkäkin, 13, 9 ja 5. Ja 2 vuotta olen miettinyt ja halunnut vielä yhden, mies ei. Nyt alkukeväästä mies sitten lämpeni ajatukselle ja sanoi, että koitetaan jos saamme vielä yhden, no pillerit pellolle, tulin heti raskaaksi ja meni kesken. Ennen kuin annoimme mahdollisuutta mietin asiaa puolelta toiselle, niin ettei mitään määrää ja mietin taas. Mietityttää/pelottaakin alkuraskaus pahoinvointeineen, raskauden kulku, synnytys, se onko lapsi terve, miten jaksan, sillä minä olen meillä se joka tekee enemmän...ja kaiken maailman muut vähäpätöisemmät asiat, maailman tilanne ja sikainfluenssa jne. suhde meillä tosi hyvä 20 vuoden jälkeen, rahatilanne tällä hetkellä hyvä, ikää minulla 35, joten ajattelen, että nyt "viimeiset" hetket ja sitä mieltä mieskin. Auto menisi vaihtoon, omia huoneita ei olisi kaikille neljälle. Ja jahkaan taas, mistä se oikein on merkki? Onko kuitenkin parempi jättää ajatus sikseen? Katuuko tai onko joku katunut myöhemmin? Miksi sitä vatvoo asioita niin kauheesti? Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?