Miksi ihmeessä? :( *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Jokaisessa päivässä on jotain huonoa? :kieh:
Tänään on muuten ollut ihan loistava päivä (saatiin meidän uusi auto ajokuntoon, mä sain uuden kameran ja tämän syksyn ensimmäiset lapaset valmiiksi) mutta kun kierrettiin noita elektroniikkakauppoja niin mua supisti ihan koko ajan :o Ja ne vielä sattuskin. Ja nyt sitten kun koitan ottaa rennosti niin koko ajan sattuu vatsaan ja välillä oikein vihloo, ihan kuin jonkinsortin jälkijuilimista niistä supistuksista tai muuta vastaavaa. Koko ajan mahaa kiristää ja johonkin päin mahaa sattuu.
Kaiken lisäks taitaa vauvan pää painaa aika paljon jo tonne alas kun välillä sattuu alapäähänkin mielettömästi.

Anteeks turhanpäiväinen valitus, mutta se helpotti =)

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Ota rauhallisesti, niin eiköhän asetu... tai sitten näytille, jos viikkoja vähän ja supistelut jatkuvat.

No viikkoja 33+1 mut ei mua kyllä yhtään huvittaisi lähteä, tietty lähen jos vaan ei tilanne rauhoitu. Oon vaan koko raskauden ravannut äitipolilla ihan hulluna kun oon ollut ihan vainoharhainen :laugh: No väliäkö sillä, minähän ne poliklinikkalaskut kuitenkin maksan :D

Heippis :)

En tiedä muistatko, mut kirjoteltiin reilu vko sitten niistä supistuksista.. Mulla viikko sitten la-su yönä tuli lähtö polille. Supisteli säännöllisesti ensin tunnin..Soitin sairaalaan ja ne neuvo ottamaan panadolia ja kattomaan viel tunnin,, No eipä siinä mitään parannusta tapahtunut.
Kahdelta yöllä oltiin siellä. Laittoivat käyrään ja antoivat supistuksia estävän piikin. Jäätiin miehen kanssa yöks siihen niiden lepohuoneeseen. Aamulla uus käyrä ja piikki. Lääkäri kattoi puolen päivän maissa. Paikat kiinni ja kaulaa jäljellä, mut silti passitti osastolle lepäämään. Illalla sain kortisonipiikin vauvan keuhkoja kypsyttämään ja seuraavana iltana toisen. Kolmen yön reissu siitä sit tuli. Supistukset kuitenkin hallinnassa levossa, mut mtn ei pysty tekemään.. Kotona siis tällä hetkellä olen ja tää on ihan mahdotonta ton taaperon kanssa.. Niin vaan toivoisin, että pysyis viel masussa ainakin tän kuun.. Mulla siis vkot nyt 32+3

Yhteistyössä