Miksi ihminen ei tajua olla onnellinen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilya

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 285
2
36
Jos kaikki on hyvin. Mä olen mielessäni kiittänyt joka päivä läheisistäni mutta silti varmaan tavallaan pitänyt itsestäänselvyytenä. Mulla sattui perheessä yksi tapaturma jossa olisi voinut käydä todella pahasti, hetken aikaa elinkin siinä uskossa että kävi pahemmin kunnes sairaalasta tuli soitto että kaikki olosuhteisiin nähden hyvin.. Voi miten onnellinen mä olen. Muistakaa ihmiset iloita ja nauttia terveydestänne, olla onnellisia siitä mitä teillä on ja että rakkaat ovat terveitä! Ei millään muulla tässä maailmassa ole väliä. Rahaa voi olla tai sitä voi olla olematta mutta mikään ei korvaa rakkaan ihmisen menetystä. :hug: kaikille.

Totta. Meilläkin on tässä vuoden aikana lähipiirissä tapahtunut asioita, jotka todella ovat herättäneet olemaan kiitollisia siitä mitä meillä on. Joskus sitä vaan valittaa ihan turhista asioista :ashamed:

Ihmis mieli on vaan on semmoinen, että vaikka kuinka hokee kuinka yritetään olla pienistä asioista onnelllisia ja elää tätä päivää ja tätä hetkee olla murehtimatta tulevaa niin kyllä se ainakin mulla siinä arjen kiireessä unohtuu..Vaikka kuin rittäis olla sr´tressaamatta esim työasioita niin ei se vaan niin helppoo ole

Yhteistyössä